  • 1. Data: 2010-03-02 12:14:23
    Temat: Wazelin party od Mobile Internet - kpina
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jak co roku Mobile Internet zorganizowało "wazelin party". Czyli
    coroczne show jak każdemu dać nagrodę by nas lubili. Rok w rok nagrodę
    dostają wszyscy operatorzy komórkowi i stacjonarni oraz wszyscy czołowi
    producenci telefonów i jak co roku liczba kategorii rośnie mamy już
    30....

    Nagrodę z operatorów komórkowych dostali:
    Plus (Polkomtel ), Era (PTC), Orange (PTK Centertel),
    Play (P4), Heyah (PTC)

    Nagrodę operatorzy stacjonarni i internetowi :
    Telekomunikacja Polska, Dialog, Netia , Cyfrowy Polsat

    Nagrodę producentów "5 nagród Telefon roku":
    Nokia, HTC , Samsung, LG , SonyEricsson

    Nazywanie tego "show" Oskarami jest zabawne, ale pomysł dobry "wazelin
    party" znów za rok i znów wszyscy wyjda zadowolenii.

    To ja wole Głuche Telefony Telepoli zamiast wylewajacej sie uszami
    wazeliny i poklepywania managmentu oraz stronienia biur bezwartosciowymi
    statuetkami.

  • 2. Data: 2010-03-02 12:35:31
    Temat: Re: Wazelin party od Mobile Internet - kpina
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 13:14:23 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > To ja wole Głuche Telefony Telepoli zamiast wylewajacej sie uszami
    > wazeliny i poklepywania managmentu oraz stronienia biur bezwartosciowymi
    > statuetkami.

    Jakbyś wiedział co to są przychody, wynik finansowy i jak to się ma
    ułożyć w Excellu, to byś nie wolał ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-03-02 12:55:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

    > Jakbyś wiedział co to są przychody, wynik finansowy i jak to się ma
    > ułożyć w Excellu, to byś nie wolał ;-)

    Sugerujesz ze redakcja ... to sprzedajne wiesz co ? Smialy jestes...
    Ale masz racje wyportkowali Twoja Komorke z rynku wiec cos w tym jest.
    Obawiam sie jednak iz wartosc tych nagrod dazy do zera.... i jak to
    mowia lepiej z madrym zgubic niz z glupim znalesc.

    Ale co tam "obiektywnosc" i jacys tam "czytelnicy"

    Pozatym jak firma w excellu liczy przychody to "ma powazny problem"

  • 4. Data: 2010-03-02 14:06:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 02.03.2010 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    > Ale co tam "obiektywnosc" i jacys tam "czytelnicy"
    >
    > Pozatym jak firma w excellu liczy przychody to "ma powazny problem"

    Jak firma liczy przychody to ma problem :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-03-02 14:44:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > Nagrodę producentów "5 nagród Telefon roku":
    > Nokia, HTC , Samsung, LG , SonyEricsson

    Hmm, brakuje mi tu jednej marki...

    JoteR

  • 6. Data: 2010-03-02 15:04:18
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-03-02 15:44, JoteR pisze:

    > Hmm, brakuje mi tu jednej marki...
    >
    > JoteR

    A mi nie. Rozmawiamy o telefonach.
    ;-)

    TG

  • 7. Data: 2010-03-02 15:48:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w
    > To ja wole Głuche Telefony Telepoli zamiast wylewajacej sie
    > uszami wazeliny i poklepywania managmentu oraz stronienia biur
    > bezwartosciowymi statuetkami.

    Ale w czym problem ? Nie otwierasz, nie czytasz, nie przeszkada ci.

    No chyba ze to z zawisci, ze oni potrafia wyciagnac pieniadze, a Ty
    nie :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-03-02 19:04:14
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "JoteR" <j...@p...pl> Odpowiedz na news:hmj89c$969$1@inews.gazeta.pl:

    > Hmm, brakuje mi tu jednej marki...

    Motorola?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 9. Data: 2010-03-03 08:19:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w
    >
    > Ale w czym problem ? Nie otwierasz, nie czytasz, nie przeszkada ci.

    Ale dlaczego mam nie czytac ? Co ja dziecko jestem i zlosc mam
    odmrozic sobie uszy ? Chodzi mi o sam fakt mnozenia nagrod by
    obdzielic kazdego i nie pominac.

    > No chyba ze to z zawisci, ze oni potrafia wyciagnac pieniadze, a Ty nie :-)

    Kokosow to tam nie maja.

  • 10. Data: 2010-03-03 08:20:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > "JoteR" <j...@p...pl> Odpowiedz na news:hmj89c$969$1@inews.gazeta.pl:

    > Motorola?

    "Nagrodoa roku za NIE WPROWADZENIE do Polski telefonów z Androidem ?"