  • Data: 2022-10-12 22:43:50
    Temat: Re: Wawa - 8.20 za ON
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Średnio ja i mój pies (który teraz leży przy mnie) mammy po 3 nogi.

    No więc ty wyliczyłeś, że _tobie_ się opłaca. Nie ma to żadnego
    przełożenia na innych. Natomiast przyjęło się liczyć ceny rynkowe. Bo
    inaczej jednym się fotowoltaika zwraca w rok a obajtkowi na przykład
    dworki dobrze wychodzą, morawieckim handel kościelną ziemią a jeszcze
    inni dobrze na pandemii wychodzą. No i co to wnosi do dyskusji?

    > Tak jak pisałem, nie wszystko jest dla wszystkich.

    No dokładnie. Dlatego policzyłem ceny rynkowe. Ty masz taniej to tobie
    zwróci się szybciej, nie oznacza to że moje obliczenia są do dupy.

    > Podajesz jakieś skrajne dane i wyciągasz ogólne wnioski.

    No właśnie nie skrajne, tylko typowe.

    > Żaden z moich znajomych z instalacją PV nie pasuje do Twoich danych i
    > wyciągniętych na podstawie tych danych wniosków.

    No więc to są ceny typowe (sprawdzic czy nie kolega tomasza;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!