  • Data: 2022-10-12 23:27:42
    Temat: Re: Wawa - 8.20 za ON
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2022 o 17:56, ii pisze:
    [...]
    > Ty jesteś ciemny. Ludziom którzy 3 lata temu zainwestowali, panele już
    > zwróciły się. Produkcja w marcu była w tym roku taka jak w czerwcu.
    > Pisałem o tym.

    Chyba mieszkali na słońcu. Skoro standardowy Kowalski bez PV płaci za
    prąd średnio 150zl/mies czyli 1800zł rocznie to przez 3 lata uzbiera
    5kzł a nie 50kzł :D Nie rozśmieszaj mnie. OSOBIŚCIE płacę rachunek 125zł
    mies (250zł za 2 mies) więc zwyczajnie nie pierdol bzdur.

    Nie mam pompy ciepła i mieszkam w 3 osoby. Piec na wyngiel/drewno. Gaz w
    kuchence ale koszt mały.

    > Natomiast nie jest to rozwiązanie dla ładowania samego elektryka
    > ponieważ pojedynczy elektryk niekiedy potrzebuje energii a niekiedy nie
    > potrzebuje w efekcie czego instalacja niekiedy byłaby niewykorzystana.

    Niekiedy to jesteś zdrowo jebnięty a w panią od matematyki rzucałeś
    kamieniami :)

    > Trzeba mieć do czego ją wykorzystać jak elektryk już naładuje się.
    > Ewentualnie odwrotnie, używać baterii tego elektryka jako magazynu
    > energii dla gospodarstwa z wiadomym skutkiem.

    Jprdl. Gdzieś ty się ulungł, że takie brednie produkujesz?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>