  • Data: 2022-10-13 00:52:41
    Temat: Re: Wawa - 8.20 za ON
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 12.10.2022 o 17:56, ii pisze:
    > [...]
    >
    > Chyba mieszkali na słońcu. Skoro standardowy Kowalski bez PV płaci za
    > prąd średnio 150zl/mies czyli 1800zł rocznie to przez 3 lata uzbiera
    > 5kzł a nie 50kzł :D Nie rozśmieszaj mnie. OSOBIŚCIE płacę rachunek 125zł
    > mies (250zł za 2 mies) więc zwyczajnie nie pierdol bzdur.

    Pytam kolegę ile wyprodukował, wrzuca wykresy. Pytam ... to przecież Ci
    się to już zwróciło? Odpowiada: nie, jeszcze pół roku. Gadaliśmy też 2
    lata temu jak chciał zakładać i potem jak założył, interesowałem się
    cenami. Czego k.. jeszcze mam od niego chcieć by potwierdzić, że jest
    jak mi pisze? Dzisiaj ceny paneli wzrosły, zmieniło się rozliczenie, ale
    też prąd drożeje. No to piszę, że może jednak prąd. Nie żeby jakoś
    cudownie się zwróciło, ale jak kogoś boli, że tyle wydaje na paliwo ...
    a ja to raczej dla 'pro eko', hobby takie.

    > Nie mam pompy ciepła i mieszkam w 3 osoby. Piec na wyngiel/drewno. Gaz w
    > kuchence ale koszt mały.

    > Niekiedy to jesteś zdrowo jebnięty a w panią od matematyki rzucałeś
    > kamieniami :)

    > Jprdl. Gdzieś ty się ulungł, że takie brednie produkujesz?

    Weź sp...j.