  • Data: 2022-10-14 10:01:21
    Temat: Re: Wawa - 8.20 za ON
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-10 21:30, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Przed chwilą na shellu.
    > Do piątku przebije 9 zł...

    nie przebije. od 8.10 ceny hurtowe przestały rosnąć
    2022-10-14 7 557,00
    2022-10-13 7 536,00
    2022-10-12 7 548,00
    2022-10-11 7 669,00
    2022-10-08 7 672,00
    2022-10-07 7 381,00
    2022-10-06 7 280,00
    2022-10-05 6 977,00
    2022-10-04 6 756,00

    Zobacz, że jak szajba się zaczęła to dziennie drożał o 200-300pln.
    Dolar już się uspokoił i ponownie jest poniżej 5 a cena ropy miała lekką
    korektę w górę ale znowu idzie w dół. Cierpliwości.

    Aby uciec od kagańca cen ON kupiłem za 3kpln Stilo na LPG... Nie minął
    miesiąc a już zwróciło się 10% ceny...
    Na mojej stacji ON 8,19 a LPG 3,09 i ani drgnie....