  • 41. Data: 2012-02-14 11:45:37
    Temat: Re: [Waw] Małe pulsujące jajeczka
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Nie wiem jak Twoj wóz konny ale mój leciwy samochód spokojnie jest w
    > stanie zjechać z krawężnika i przyśpieszyć odpowiednio w 14 sekund. Byle
    > komu nie fakuję, tylko tym którzy sobie naprawdę na to zasłużyli czyli tak
    > jak ten.

    1. Zajechałeś komuś drogę
    2. Prędkość pojazdu oceniasz na podstawie widoku w lusterku.
    3. Jesteś arogancki na drodze .... .I.

    Albo ja czegoś nie rozumiem albo massz jakiś problem ze sobą ....

  • 42. Data: 2012-02-14 11:49:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/14/2012 11:45 AM, Chris wrote:

    > 1. Zajechałeś komuś drogę
    > 2. Prędkość pojazdu oceniasz na podstawie widoku w lusterku.
    > 3. Jesteś arogancki na drodze .... .I.
    >
    > Albo ja czegoś nie rozumiem albo massz jakiś problem ze sobą ....

    Rozumiesz różnicę między zajechaniem komuś drogi a tym, że po
    osiągnięciu prędkości gościa zaczął przyśpieszać by wyhamować mi na
    zderzaku w akompaniamencie klaksonu? Zatrważające też jest jak wielu
    tutaj ma problem z oceną odległości i prędkości w lusterku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2012-02-14 11:53:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/14/2012 09:13 AM, LEPEK wrote:

    > O - piękna ilustracja tego, co napisałem wcześniej :)

    Byłbyś łaskaw odpowiedziec na pytanie>

    > I to, że ktoś za tobą zahamował i zamigał światłami powoduje u ciebie
    > konieczność rzucania fuckami i biadolenie i wyzwiska na PMS? Jazda
    > samochodem to cię aby nie stresuje nazbyt?

    Co innego komuś mrugnąć a co innego hamować na zderzaku z wciśniętym
    klaksonem i długimi jakbym mu conajmniej przed maskę wyjechał.
    Biadolenie? Widzisz gdzieś tu biadolenie? Ot opisałem zabawną sytuację.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2012-02-14 11:56:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/14/2012 09:49 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Czym nie rozpędzisz się w 14 sekund do 50km/h? Kaszlakiem? Chyba też
    > by dał radę.

    Nie ma co się dziwić, większość tutaj to teorytycy mający orgazm na samą
    myśl, że już w niedzielę ociec da im pokierować w drodze do kościoła.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-02-14 12:21:13
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AZ nabazgrał(a):

> [...]
    > akompaniamencie klaksonu? Zatrważające też jest jak wielu tutaj ma problem
    > z oceną odległości i prędkości w lusterku.

    [quote]Włączam się do ruchu z chodnika po lewej stronie, w lusterku jakieś
    150-200 metrów za mną widzę samochód jadący z taką predkością, że
    spokojnie zdąże rozpędzić się do jego prędkości. Obserwując we wstecznym
    gość przyśpiesza po czym hamuje na żyletę na moim zderzaku wraz z
    długimi i klaksonem. [/quote]

    Rozumiem że masz w lusterku radar podający prędkość auta jadącego z tyłu ...
    ??
    Jeszcze raz się spytam (bez złośliwości) jakim sposobem oceniasz czyjąś
    prędkośc i przyspieszenie ??

    Może to ty jechałeś za wolno i dla tego ktoś musiał hamować ?? tak trudno
    było poczekać te 15 sec i nie zajechać komuś drogi ??

  • 46. Data: 2012-02-14 12:22:07
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.02.2012 p 47 <k...@w...pl> napisał/a:

    > Toż to kolina,- on juz przeciez był pilotem B747, kontrolerem lotu, miał
    > własnego Gulfstreama, itd, wiec pewno ani chybi też co weekend bywa i w
    > HK:-))

    Ale nie w HK, tylko HonguKongu (czytaj uważnie), w dodatku niekoniecznie
    jest to za granicą. Może to jakiś lokalny bar gdzie się dyskutuje na ważne
    tematy. Nawet Google nie wie gdzie bywa kolina, znaczy elitarny pewnie jest.

    > Skądinąd trzeba miec niezłego zajoba (i dużo czasu, ale pewno jest na
    > rencie, jako niepełnosprawny umysłowo) żeby w takiej ilości i na tylu
    > grupach tak idiotycznie trollować!

    A może to poseł?

    > - na czym polega satysfakcja takich
    > idiotów to pojęcia nie mam!!

    No jak ktoś z nim gada, albo się jeszcze tym ekscytuje, to ma.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 47. Data: 2012-02-14 12:24:26
    Od: "news" <s...@m...com>

    >No jak ktoś z nim gada, albo się jeszcze tym ekscytuje, to ma.

    po co wyciągasz trolla z KF?

    Lala

  • 48. Data: 2012-02-14 12:29:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/14/2012 12:21 PM, Chris wrote:

    > Rozumiem że masz w lusterku radar podający prędkość auta jadącego z tyłu
    > ... ??
    > Jeszcze raz się spytam (bez złośliwości) jakim sposobem oceniasz czyjąś
    > prędkośc i przyspieszenie ??

    Masz problem z oceną prędkości jadącego samochodu i czy wyrobisz się z
    włączeniem się do ruchu?

    > Może to ty jechałeś za wolno i dla tego ktoś musiał hamować ?? tak
    > trudno było poczekać te 15 sec i nie zajechać komuś drogi ??

    Doczytałeś do końca? "Obserwując we wstecznym gość przyśpiesza po czym

  • 49. Data: 2012-02-14 12:36:28
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Masz problem z oceną prędkości jadącego samochodu i czy wyrobisz się z
    > włączeniem się do ruchu?

    Nie mam ale znając Polskę wolę poczekać 10 sec niż zajeżdżać komuś drogę ...

    > Doczytałeś do końca? "Obserwując we wstecznym gość przyśpiesza po czym
    > hamuje na żyletę na moim zderzaku wraz z długimi i klaksonem."

    Skąd wiesz że przyspiesza ??? masz pomiar jego prędkości czy tylko ci się
    wydaje ??? może to ty za wolno jechałeś i gostek po prostu dojechał do
    ciebie ...

  • 50. Data: 2012-02-14 12:43:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/14/2012 12:36 PM, Chris wrote:

    > Nie mam ale znając Polskę wolę poczekać 10 sec niż zajeżdżać komuś drogę

    No ja też właśnie czekam, bo nic bardziej nie wkurwia któś wjeżdzający
    przed nos i zmuszający do hamowania. Tutaj ewidentnie widziałem, że
    spokojnie dam radę i gdyby gość jechał jak jechał nie było by problemu.

    > Skąd wiesz że przyspiesza ??? masz pomiar jego prędkości czy tylko ci
    > się wydaje ??? może to ty za wolno jechałeś i gostek po prostu dojechał
    > do ciebie ...

    Bo widzę?

    --
    Artur