    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wasze breakpointy do tworzenia komentarzy ?
    Date: Sun, 22 Dec 2013 11:05:14 -0600

    On Sun, 22 Dec 2013 10:00:55 +0000, Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Roberta Martina?
    >On pisze o takich rzeczach, że jeśli masz napisać:
    >int tFi; // temporary final interest
    >to lepiej napisać:
    >int temporaryFinalInterest;
    >
    >To kretynizm? Mnie się wydaje sensowne.

    Mnie tez. Nie kwestionuje tego. Komentowalem uwage o komentarzach. Na
    zasadzie "lyzki dziegciu w beczce miodu", trace zaufanie do
    wszystkiego o czym pisze.

    W Ameryce jest caly ruch facetow ktorym sie nei chce parcowac, za to
    postanowili zostac "gurus". Zaparszani na seminaria po 10tysiecy
    dolcow za godzine.

    Krok wstepny do zostanai "guru" to negowanie wszystkiego do do tej
    pory uwzano a "dobraraktyke" Stad mamy takie nosnensy jak extreme
    programming, Agile i rozne takie. W szczegolnsoci "nie tzreba
    dokumetacji bo wszystko co tzreba wiedziec jest w kodzie"

    No i oczywiscie, w pzremysle jest kupa kretynow ktorzyo kupuja. Bo
    posiedzial to "guru".A opinia guru to zreczny dupochron.

    I tak sie biznes kreci

    A.L.