  • Data: 2014-01-16 09:28:11
    Temat: Re: Wasze breakpointy do tworzenia komentarzy ?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-23 00:04, A.L. pisze:

    > Cytat:
    >
    > "Truth can only be found in one place: the code. Only the code can
    > truly tell you what it does. It is the only source of truly accurate
    > information. Therefore, though comments are sometimes necessary, we
    > will expend significant energy to minimize them...."

    To ja dam obrazkowy komentarz do tego:
    http://geek-and-poke.com/geekandpoke/2013/9/7/waterf
    all-jokes
    Gdzie "reality" to właśnie kod.

    Dla mnie głównym argumentem za takim podejściem jest fakt, że kod działa
    a komentarze nie. Dlatego presja na utrzymywanie aktualności komentarzy
    (czy szerzej - dokumentacji) jest z zasady mniejsza, niż na utrzymywanie
    samego kodu. Można to wymuszać różnymi procedurami - jedną z nich jest
    trzymanie się zasady, że kod _jest_ swoją dokumentacją.

    > Co nei zmienai moich pogladow na temat "gurus"

    Słyszałem kiedyś takie powiedzenie: "Ekspert, to ktoś, kto przyjeżdża
    do nas z innego miasta, bierze ciężkie pieniądze za powiedzenie nam
    tego, co tak naprawdę już wiedzieliśmy. Ale dlatego, że zapłaciliśmy
    takie pieniądze, w końcu mamy motywację, żeby zacząć postępować zgodnie
    z tym, co już wiedzieliśmy wcześniej.".

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net