  • 231. Data: 2011-04-27 21:35:56
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-27 21:09, wit pisze:

    > Eeee... to ścigacze. Ale są też takie grubasy co jadą wolniej. W innym
    > miejscu wątku pisałem, czasem rozpaczliwie wolniej. Jak paniska ;)

    Ja tam jeszcze nie spotkałem motocyklisty, który jechałby znacząco
    wolniej niż samochody - no dobra na autostradzie chopera mogę sobie
    wyobrazić;)

    Shrek.

  • 232. Data: 2011-04-27 21:53:32
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-27 15:13, MZ pisze:

> [...]
    > będzie jeśli niektórzy zmniejszą swoją wiarę w umiejętności i
    > nieśmiertelność, a inni będą bardziej uważać i ustępować ten kawałek
    > miejsca motorom, jeśli tylko jest taka możliwość. Wielu ludzi ginie w
    > wypadkach nie dlatego, że byli kiepskimi kierowcami, tylko dlatego że
    > mieli zwyczajnego pecha trafić na idiotę z drugiej strony albo po prostu
    > koleina była za wysoka. Trochę więcej pokory, uprzejmości i umiejętności
    > przewidywania nieprzewidzianego ze wszystkich stron i będzie lepiej, i
    > to chyba powinna być puenta tej dyskusji.

    Nic dodać, nic ująć...

    Shrek.

  • 233. Data: 2011-04-27 21:59:49
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:
    > Ja tam jeszcze nie spotkałem motocyklisty, który jechałby znacząco
    > wolniej niż samochody - no dobra na autostradzie chopera mogę sobie
    > wyobrazić;)

    No to racja. Ale też wiesz, o takich się nie mówi, bo takiego masz przed
    sobą, widzisz go i możesz na niego odpowiednio uważać. Ale jak wyskoczy z
    tyłu, zza innych samochodów, to inna bajka. Co ciekawe, taki uważa, że nic
    nie ma z przodu i nie musi na nikogo uważać ;)

    wit

  • 234. Data: 2011-04-27 22:02:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-27 21:53, Shrek pisze:

    > Nic dodać, nic ująć...

    I ja też się z tym w zupełności zgadzam, po dawno zrobionym milionie
    kilometrów oraz PJ, które dawno osiągnęło swą pełnoletność.

  • 235. Data: 2011-04-27 22:05:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Tak, tak. Naprawdę nie musisz już kłamać i kombinować. <cite>
    > Zresztą gdzie bym nie jechał, to napisałem wyraźnie, że jechałem w
    > kolumnie aut, tak jak wszyscy, więc była to najbezpieczniejsza w danym
    > momencie prędkość.
    > </cite>

    To była ogólna uwaga.

    > 80km/h na 50km/h to przekroczenia dopuszczalnej prędkości o 60%.

    A to są Twoje projekcje.

  • 236. Data: 2011-04-27 22:07:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-27 22:05, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > To była ogólna uwaga.

    Tak, tak.

    > A to są Twoje projekcje.

    Bynajmniej.

  • 237. Data: 2011-04-27 22:11:12
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > I ja też się z tym w zupełności zgadzam, po dawno zrobionym milionie
    > kilometrów oraz PJ, które dawno osiągnęło swą pełnoletność.

    Chyba każdy jako tako myślacy się z tym zgodzi. Ale co z tego skoro potem
    pojawi się taki AŁ, i będzie twierdził, że skoro w przepisach nie jest
    wyraźnie napisane, że ma wziąć z domu głowę, to jej brać nie musi.

    wit

  • 238. Data: 2011-04-27 22:13:05
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-27 21:59, wit pisze:

> [...]
    > tyłu, zza innych samochodów, to inna bajka. Co ciekawe, taki uważa, że nic
    > nie ma z przodu i nie musi na nikogo uważać ;)

    No to problemem są zbyt wolne moto, czy zbyt szybkie, bo się pogubiłem;)

    Shrek.

  • 239. Data: 2011-04-27 22:29:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Bynajmniej.

    Ale tak swoją drogą (uwaga, tu też będzie ogólna uwaga) to jazda 80 km/h
    Puławską na ograniczeniu do 50 km/h byłaby czymś, co by Cię bulwersowało?

  • 240. Data: 2011-04-27 22:35:56
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-27 10:37, Arek pisze:

    > Kiedyś miałem nadzieję, że z czasem to się połamie i
    > będzie spokój, ale tak to chyba nie działa, tych idiotów jest coraz więcej.

    Widać laski na nich lecą i szybko się rozmnażają;)

    Shrek.,