  • 201. Data: 2011-04-27 20:01:26
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 18:43, Andrzej Lawa pisze:

    > A ja sobie kiedyś jechałem motorkiem przepisowe 90km/h, dość agresywnie
    > wyprzedził mnie palant w samochodzie... 5km dalej znalazłem go w rowie.
    Ty mnie chyba nie zrozumiałeś, ja nie mam nic przeciwko kierowcom
    zarówno motocykli jak i samochodów. Sam "straciłem" kilku znajomych na
    scigaczach i to niestety z własnej nieprzymuszonej woli/głupoty zginęli
    - jeden z nich nawet miał 3 ostrzeżenia od św.Piotra jednak je
    zlekceważył i 4 wypadek okazał się ostatni (spotkanie z drzewem na
    szerokiej drodze) - na domiar złego był jedynakiem i stało się to
    niecałe 2 miesiące przed ślubem :-( Nie znaczy to, że nie spotykam na
    drodze coraz więcej debili w autach jak i na motocyklach (już kiedyś
    pisałem jak mnie wyprzedzali na ścigaczach środkiem dwujezdniowej drogi
    na S1 - wepchnęli się miedzy mnie a wyprzedzanego TIRa :-( )

    ps. opisywany wcześniej dzwon w Jaworznie miał miejsce na lekkim luku
    dwujezdniowej drogi, przy pustej drodze i przy dobrej widoczności (sucho
    i słoneczko)- tylko dwa ścigacze i barierka. Całe szczęście nikt tam nie
    jechał a bariera wytrzymała.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 202. Data: 2011-04-27 20:03:35
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > Ja? To nie ja mam urojenia i uparcie twierdzę, że małolat na motorowerze
    > będzie jechał drogą 30km/h.

    Ty wierzysz tylko w to, co ci pasuje, bez sensu taka gadka.

    > A co, może tego też mi nie wolno?

    Taaa... wolno Ci, wolno.

    wit

  • 203. Data: 2011-04-27 20:05:39
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > A ja sobie kiedyś jechałem motorkiem przepisowe 90km/h, dość agresywnie
    > wyprzedził mnie palant w samochodzie... 5km dalej znalazłem go w rowie.

    A pamiętasz jaki miał numer rejestracyjny?

    wit

  • 204. Data: 2011-04-27 20:07:40
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:
    > A po chucka chcesz go wyprzedzać?

    Bo się wlecze. Środkiem, jak panisko.

    wit

  • 205. Data: 2011-04-27 20:11:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Wystarczy nie robić gwałtownych manewrów - zwłaszcza na ślepo - i
    > korzystać z lusterek.

    Nie, nie wystarczy, żeby nie trafić takiego pojeba trzeba wykonywać
    manewry patrząc naraz w przód i w tył.

  • 206. Data: 2011-04-27 20:12:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Lawa

    > Nie doczytałeś. Albo nie zrozumiałeś.

    To przedstaw swoją fantastyczną argumentację. Motocyklista może jechać
    tym samym pasem jeśli się zmieści. Nie może sobie jechać po linii
    (zajmując po kawałku z obu pasów) ani zmieniać je co sekundę bez
    sygnalizacji.

  • 207. Data: 2011-04-27 20:14:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    AZ w <news:ip8tom$323$5@node2.news.atman.pl>:

    > http://www.youtube.com/watch?v=Cg8TgZnAcC8 od 10:45

    A dlaczego od 10:45 skoro takie /fajne/ manewry widać od 2:06 do 2:10 i
    około 6:57, a cały cyrk zaczyna się od jazdy wzdłuż przejścia dla pieszych?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 208. Data: 2011-04-27 20:19:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 17:24:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Już ja widzę motocykl zajmujący dwa pasy... No dobra - "rusek" z koszem
    > da radę.

    Na rowerze (standardowym, jednośladowym, 60cm szerokości) można, to
    motocyklem nie? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 209. Data: 2011-04-27 20:55:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AZ

    > Przepisy nie zabraniaja przeciskania sie

    Zabraniają zmiany pasa ruchu bez kierunkowskazu, zabraniają zajmowania
    naraz dwóch pasów ruchu, zabraniają niezachowywania bezpiecznego odstępu,
    zabraniają stwarzania zagrożenia, że o przekraczaniu dozwolonego limitu
    prędkości (często trzykrotnie) nawet nie wspomnę...

  • 210. Data: 2011-04-27 20:58:14
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Ktoś go nie zauważy zmieniając pas
    > i potem znowu będzie lament, że kierowca osobówki "wymusił". A zauważyć
    > takiego idiotę bardzo trudno, bo jadąc slalomem po wyznaczonym przez
    > siebie samego "pasie" chowa się co chwile za kolejne auta.

    jesteś "wiekszy", masz blaszaną puszke wokół siebie to co sie przejmujesz?
    Jednego idiote byłoby mniej.

    W zeszłym tygodni jeden taki próbował przebieć bariery dzwiękochłonne w
    Jaworznie... ale mu sie nie udało, na szczęście, jeden kamikadze mniej...

    Ostatnio też widziałem jakiegoś małolata jadącego ok 60km/h na ekspresówce
    lewym pasem.
    Malo co go nie zmiotłem z tego Kingłeja jak wyskoczył na lewy pas próbując
    wykrzedziś ciężarówke.... teraz sezon komunijny

    uciu