  • Data: 2011-05-09 15:50:18
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-02 16:54, Shrek wrote:

    > Jak już pisałem. Dla rowerzystów jest 100 cm, lub więcej. Bardzo
    > wyraźnie określone - mało kto tego przestrzega, a jak już przestrzega,
    > to po prostu zmienia pas (zmienił by i bez przepisu zapewne). Sam
    > przepis nic nie daje jeśli chodzi o ilość zdarzeń. Określa tylko czyja
    > wina.

    Być może właśnie wtedy zakuta pała zastanowi się czy powinien wyprzedac
    zostawiając niewielki margines.

    A głodne kawąłki o tym, że pomiedzy dwoma sznurami samochodów jadacych
    środkami sąsiednich pasów zostaje wolna przestrzeń o szerokości 1.5m
    mogą co poniektórzy opowiadać grzecznym dzieciom.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik