    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Date: Fri, 29 Apr 2011 12:48:36 +0200

    On 2011-04-29 10:42, Andrzej Ława wrote:

    > Nie ja źle stosuję zasadę, tylko ty jej nie rozumiesz. Mówiąc w prost -
    > kompletnie nie znasz podstawowych przepisów.
    >
    > 1m to przepisowa minimalna odległość przy wyprzedzaniu _jednośladu_ (lub
    > kolumny pieszych). A nie przy wyprzedzaniu _przez_ jednoślad.
    >
    > Niech zgadnę - na logice implikacja ciągle ci się myliła z równoważnością?

    Poraz kolejny wychodzi u Ciebie ograniczenie, polegające na braku
    zrozumienia sensu wypowiedzi drugiej osoby. Właśnie dokładnie o tym
    piszę - przepis jest durny, ponieważ nie jest symetryczny.

    Najwyraźniej jedynym co trafia do mózgu osoby takiej jak Ty, są przepisy
    nieważne jak durne.
    Czas najwyższy dążyć zmian, które połozą tej kres dyskryminacji -
    naprzykład w postaci przepisu:

    "Pojazd jednośladowy podczas wyprzedzania musi zachować dystans minimum
    jednego metra od pojazdu wyprzedzanego."

    W końcu przecież musimy dażyć do zwiększenia bezpieczeństwa
    motocyklistów, skoro niektórzy są zbyt durni aby zrozumieć co to
    "bezpieczny dystans" oraz to, że bezpieczeństwo ma być zapewnione obu
    stronom.

    > [ciach]

    > Znowu wychodzi z ciebie nieznajomość przepisów. Omijanie ma miejsce,
    > kiedy jeden z obiektów jest nieruchomy.

    Ależ jesteś ograniczony umyśłowo :-) Wyraźnie jest napisane:
    ominąć/wyprzedzić - bo w zależności od tego czy stoisz, czy jedziesz.
    Najwyraźniej przerasta to Twoje wyjątkwo ograniczone możliwości pojmowania.

    > Była mowa o pojazdach poruszających się, więc byłoby to wyprzedzanie,
    > czyli obowiązuje odległość 1m, czyli musisz zjechać na drugi pas. Nie ma
    > drugiego pasa? To i tak nie wolno ci wyprzedzać, bo nie będzie 1m.

    Ciekawe czy jesteś przepisowym faszystą czy jedynie typowym motocyklowym
    hipokrytą :-)

    Ciekawe czy równie skrupulatnie przestrzegasz innych przepisów,
    naprzykład dotyczących linii ciągłych, przejść dla pieszych, ograniczeń
    prędkości itp. Jestem praktycznie pewien, że nie.

    Mam tylko nadzieję, że ludzie tacy jak Ty stanowią nieliczną grupę wsród
    motocyklistów.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik