  • Data: 2011-04-28 11:32:32
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 11:05, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > W dniu 2011-04-27 21:12, Bartek Kacprzak pisze:>> sprawdza w ile jego maszyna p
    jdzie do setki/dw ch setek od wiate

    > Ale norma, vide dyskutowana wcze niej Dolinka S u ewiecka. Manetka na
    > maksa, ko o do g ry i debil na szlifierce (zn w nie myli z
    > motocyklist ) znika na uku zanim wi kszo pr dko ciomierzy w autach
    > poka e 20km/h. Dlaczego? Bo mo e? Raczej dlatego, e ma mo liwo
    > techniczn . Szkoda e zwykle z mo liwo ciami umys owymi gorzej.
    Czekaj, czekaj, okreslasz predkosc na ucho? OK juz wiem skad sie
    bierze magiczne 200 km/h.

    > To akurat to, jak tu raczy e uj "g wno prawda". Jest takim samym
    > u ytkownikiem drogi jak pozostali. Nie ma specjalnych przywilej w. Je li
    > chce si przeciska mi dzy samochodami robi to na w asn
    > odpowiedzialno i to on ma uwa a . Jad c 10-20km/h pomi dzy jest w
    > stanie uwa a nawet na nieoczekiwane zachowania kierowc w aut, a
    > jednocze nie i tak oszcz dzi czas. Nie musi zap..la "wirtualnym pasem"
    > 50-60km/h. Ile w ten spos b oszcz dzi a ile mo e straci ?
    Oczywiscie, ze kierujacy samochodami sa takimi samymi uzytkownikami
    jak motocyklisci. I wlasnie to nie zwalnia tak jak was tak i nas od
    myslenia. A jazda 20 km wiecej niz samochody nie jest niczym
    szczegolnym w przypadku poruszania sie motocyklem w miescie. Do tego
    przeciez motocykl nadaje sie bardziej niz samochod. Nie wiem czemu was
    tak to razi. Oczywiscie, ze to kierujacy motocyklem wybiera "sciezke"
    ale uwierz na slowo nikt nie robi tego, zeby sie zabic.
    Wypadki w takich sytuacjach powodowane sa wlasnie przez nieuwage
    innych kierujacych. A tlumaczenie: "Panie, nie widzialem go bo on na
    pewno robill wziiuuuu a nie brum, brum" biora sie z wykonywanie
    manewrow na slepo.
    Jezdze motocyklem codziennie do pracy i to co pisalem wczesniej o
    czynnosciach kierowcow aut wynikaja z codziennych obserwacji.

    > Nie, m j wyb r e wol /czasem musz autem. Na jedno lad nie wezm
    > adunku, kt ry w razie szlifu cz sto przewy szy by wielko ci straty
    > kilka samochod w woko o razem. No i mog sobie radia pos ucha i latem
    > mog w koszuli z kr tkim r kawem jecha , a nie w kombinezonie ze
    > wzmocnieniami i w kasku w strugach potu. Aaa..no i klienci w garniturach
    > i wsp pracownicy jako ch tniej wsiadaj do klimatyzowanego auta ni na
    > motor. Co za co . Mo e Ciebie to boli?
    Wiesz, zaoszczedzenie klikudziesieciu minut dziennie jakby zalatwia
    sprawe. Masz problem z bagazem, strojem, potem?
    Kup skuter i nie siedz w korku. :) W razie dzwonka i tak za wszystko
    placi ubezpieczyciel sprawcy, nawet za Twoje mega kosztowne bagaze.

    > Raczej nie, jakby Ci to powiedzie - wyros em. Mimo e A mam wbite w PJ,
    > ale nieu ywane od dobrych kilkunastu lat. Wyros em ze skuter w, z wiatru
    > we w osach i komar w w z bach (taki art:). Motoru nie mia bym zreszt
    > gdzie trzyma , niestety gara y w mojej okolicy jak na lekarstwo. Je li
    > rekreacyjnie to rowerem. Wolno mi, czy musz kupi szlifierk , eby
    > spe nia Twoje kryteria sprawnego poruszania si ? Bo wyobra sobie e
    > autem te mo na "sprawnie si porusza " i to w komforcie a przede
    > wszystkim nie wkur..zaj c 99% populacji na drodze.
    ROTFL, a juz myslalem, ze rozsadek przez Ciebie przemawia :)
    Wkurwione 99% populacji przez dwuslady? Naprawde musicie sie leczyc :)
    ALe mam dobra rade dla Ciebie i reszty z tej populacji.
    Skonczcie gadac przez komorki z klientami, gmerac przy radiu, klimie,
    papierach, jajach. Zacznijcie patrzec w lusterka to nie bedziecie tak
    wkurwieni i zaskoczeni pojawieniem sie dwusladu obok was.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak
    naprawde skupiony podczas jazdy na moto