  • 21. Data: 2017-06-07 20:47:40
    Temat: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    <news:2cb8a718-239d-4f7f-bb45-bb19627df582@googlegro
    ups.com>:

> [...]

    kupowac takie żeby po jedgo zakupie, na drugi dzień to auto stracic,
    > I to tak naprawde pokazuje jak biedni jestesmy.

    Jak umysłowo ograniczony "polaczek" usiłuje się tak zaprezentować.

    > Taka se bezcelowa żąglerka kwotami...

    Cel został określony, czy osiągnięty, to inna kwestia, ale Pszemol dupsko
    nadstawił pięknie.

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2017-06-07 21:01:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 19:45, Pszemol pisze:
    > Ile wychodzi Tobie? 20%? 50%?

    Nie chce mi się liczyć. Mam fajne, przestronne auto, nie psujące się,
    wystarczająco dynamiczne i oszczędne.
    Warte pewnie z 10 tys. a moje zarobki netto nie przekraczają 2,5 tys. (x2)

    Yaris I D4D 75KM :-)

  • 23. Data: 2017-06-07 22:52:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Czyli przestało ciekawić. Zebrałeś co trzeba?

    Nie, nie przestało. Nie napisałem, że przestało... Wtedy mnie ciekawiło i
    dalej mnie ciekawi.

    > Motasz się we własnych zeznaniach.

    Raczej Ty nadinterpretujesz.

    > Ale niech będzie -- od sumy dochodów brutto/rok odejmij koszty utrzymania
    > wszystkich samochodów/rok.

    Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
    auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

    > Pokaż również koszt utrzymania samochodów/kilometr przebiegu (stał u mnie w
    > garażu zabytek, koszty per ta sztuka akurat wynosiła zero, byli chętni by go
    > kupić za pół bańki...)

    Pół miliona za samochód zabytkowy? A co Ty tam masz??

    > Z tą sztuką to około 1% (bez się drastycznie zmienia)

    Ok.

    > Albo inaczej: mam nówkę sztukę o wartości 120 000 (w leasingu) i procent
    > wychodzi 50 -- wydaje ci się że dostałeś informację dodatkową ile zarabiam?

    No sam mi podałeś. Skoro auto o wartości 120k stanowi 50% Twoich rocznych
    dochodów. Z tym że ja o to nie pytałem.

    > Zapytaj za rok, wtedy wartość będzie mniejsza, a zarobki pewnie większe, no
    > powiedzmy 100 000 samochód i procent 40 -- dalej nie będziesz wiedział

    :-) Wtedy też wiedziałbym tyle ile mi powiesz.

    > Pójdźmy dalej -- Twoje 5% na trzech szrotach -- powiedzmy 15 000, więc
    > zarobki 300 000

    Albo 10000 i 200000 albo 20000 i 400000.
    Właśnie o to chodzi, że nie wiesz, bo nie podałem zbyt wiele info. I
    prosiłem też aby nie podawać zbędnych informacji - podałeś jednak,
    najwyraźniej Ty bardzo chciałeś się zarobkami pochwalić.

    > Chciałeś sie pochwalić, że pomimo wysokich zarobków jeździsz złomem?

    Chybym chciał się chwalić wysokimi zarobkami to podałbym 5% bez dodatku, że
    to małowarte starocie.

    Ale nie o to mi chodziło.

    Próbowałem skonstruować pytanie właśnie celowo tak, aby można było podać
    tylko ten procent. Bo tylko ten stosunek wartości auta do zarobków mnie
    interesuje.

  • 24. Data: 2017-06-07 22:52:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ups.com>:

    > Jak umysłowo ograniczony "polaczek" usiłuje się tak zaprezentować.

    > Cel został określony, czy osiągnięty, to inna kwestia, ale Pszemol dupsko
    > nadstawił pięknie.

    Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie ten skok ciśnienia....

  • 25. Data: 2017-06-07 22:59:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Nie chce mi się liczyć. Mam fajne, przestronne auto, nie psujące się,
    > wystarczająco dynamiczne i oszczędne.
    > Warte pewnie z 10 tys. a moje zarobki netto nie przekraczają 2,5 tys. (x2)

    I nie mogłeś tego przeliczyć na procenty tylko taki ekshibicjonizm
    zarobkowy uprawiasz? :-))

    Zarobki miały być brutto.

    2,5k x 2 to jest 5k zgaduje ze na miesiac, czyli 60k rocznie.

    Czyli auto warte 10k stanowi 1/6 rocznych zarobkow, jakies 17%.

    Dzięki.

  • 26. Data: 2017-06-07 23:13:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idiotyczne pytanie zadales bo moze byc ktos kto zarabia rocznie dwa miliony dolcow a
    samochod ma za cztery miliony dolcow i moze byc ktos kto zarabia dwadziescia tysiecy
    zlotych rocznie i na raty kupil samochod za 60 tysiecy.

  • 27. Data: 2017-06-07 23:16:28
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 7 czerwca 2017 22:55:45 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie ten skok ciśnienia....

    Tez nie kumam. Ale słowo "polaczek" wskazuje na pewne kompleksy :)

  • 28. Data: 2017-06-07 23:32:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-07 o 22:59, Pszemol pisze:
    > I nie mogłeś tego przeliczyć na procenty tylko taki ekshibicjonizm
    > zarobkowy uprawiasz? :-))

    Daję Ci dobry przykład bo widać że czegoś wstydzisz i ukrywasz pod
    procentami :-)

    > Zarobki miały być brutto.

    Zarobki mają być NETTO

    Praca po opodatkowaniu i towar po opodatkowaniu.

    LOGIKA HELLLLOOOOO :-)

  • 29. Data: 2017-06-08 01:36:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nic narazie. Może za jakis czas jakieś wozidło. Byle kombi i niepsujące
    > się.
    > Musi miec składane siedzenia coby cała szafa weszła.
    > I zeby radio dobrze grało :)
    > Jak we foce :)

    Przy tak niskich wymaganiach napewno coś znajdziesz :-)

  • 30. Data: 2017-06-08 01:37:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Idiotyczne pytanie zadales

    Zadaj sobie lepsze jeśli Cię coś interesuje.
    Na moje pytanie odpowiadać przecież nie musisz.

    > bo moze byc ktos kto zarabia rocznie dwa miliony dolcow
    > a samochod ma za cztery miliony dolcow i moze byc ktos
    > kto zarabia dwadziescia tysiecy zlotych rocznie i na raty
    > kupil samochod za 60 tysiecy.

    I oba przypadki są dla mnie jednakowo interesujące :-)