    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Date: Wed, 7 Jun 2017 20:52:09 -0000 (UTC)

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Czyli przestało ciekawić. Zebrałeś co trzeba?

    Nie, nie przestało. Nie napisałem, że przestało... Wtedy mnie ciekawiło i
    dalej mnie ciekawi.

    > Motasz się we własnych zeznaniach.

    Raczej Ty nadinterpretujesz.

    > Ale niech będzie -- od sumy dochodów brutto/rok odejmij koszty utrzymania
    > wszystkich samochodów/rok.

    Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
    auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

    > Pokaż również koszt utrzymania samochodów/kilometr przebiegu (stał u mnie w
    > garażu zabytek, koszty per ta sztuka akurat wynosiła zero, byli chętni by go
    > kupić za pół bańki...)

    Pół miliona za samochód zabytkowy? A co Ty tam masz??

    > Z tą sztuką to około 1% (bez się drastycznie zmienia)

    Ok.

    > Albo inaczej: mam nówkę sztukę o wartości 120 000 (w leasingu) i procent
    > wychodzi 50 -- wydaje ci się że dostałeś informację dodatkową ile zarabiam?

    No sam mi podałeś. Skoro auto o wartości 120k stanowi 50% Twoich rocznych
    dochodów. Z tym że ja o to nie pytałem.

    > Zapytaj za rok, wtedy wartość będzie mniejsza, a zarobki pewnie większe, no
    > powiedzmy 100 000 samochód i procent 40 -- dalej nie będziesz wiedział

    :-) Wtedy też wiedziałbym tyle ile mi powiesz.

    > Pójdźmy dalej -- Twoje 5% na trzech szrotach -- powiedzmy 15 000, więc
    > zarobki 300 000

    Albo 10000 i 200000 albo 20000 i 400000.
    Właśnie o to chodzi, że nie wiesz, bo nie podałem zbyt wiele info. I
    prosiłem też aby nie podawać zbędnych informacji - podałeś jednak,
    najwyraźniej Ty bardzo chciałeś się zarobkami pochwalić.

    > Chciałeś sie pochwalić, że pomimo wysokich zarobków jeździsz złomem?

    Chybym chciał się chwalić wysokimi zarobkami to podałbym 5% bez dodatku, że
    to małowarte starocie.

    Ale nie o to mi chodziło.

    Próbowałem skonstruować pytanie właśnie celowo tak, aby można było podać
    tylko ten procent. Bo tylko ten stosunek wartości auta do zarobków mnie
    interesuje.