    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Warszawa - Wrocław
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <l...@4...net>
    <52c1a498$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <1614t5jfowp3r.1rkac1i7bdf5f$.dlg@40tude.net>
    <52c28bc9$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 31 Dec 2013 10:33:23 +0100

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 10:17:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Właśnie jeżdżę, a szare komórki działają całkiem dobrze :P

    > Sam piszesz nietypowy korek/brak korka, a wyżej napisałeś, że
    > "Wiele tak, wiele nie." mając na myśli trasy. Nietypowa sytuacja
    > to nietypowa sytuacja - tak jak pisałem.

    Sa trasy stale zapchane, czy w okreslonych godzinach zapchnane,
    ale sa trasy nieregularnie zapchane.
    Te przecza "kazda trasa ma taka przewidywalnosc".

    > Generalnie działa jednak
    > przewidywalność w zakresie pory dnia, dnia tygodnia, pory roku itd.
    > Trasy są przewidywalne do bólu - nawet wiadomo kiedy można się
    > spodziewać korka na autostradzie, czy na światłach w Nadarzynie.

    "mozna sie spodziewac" czy ten korek na pewno bedzie ?

    > No i co z tego, że czasem są jakieś wyjątki? Ba, czasem to nawet
    > drogi są do połowy dobre, a później złe :P
    > Jednak generalna reguła obowiązuje.

    No wlasnie, generalna regula jest taka ze z uwagi na wyjatki warto sie
    spytac, bo ani mapa ani nawigacja ci tego nie powie :-)

    Ta nawiasem mowiac ... ciekaw jestem czy te nawigacje on-line, a i
    offline tez, jak planuja trase to biora pod uwage przyszle korki, czy
    w chwili planowania. Wyjezdzasz z Wroclawia o 9:30, ale dojedziesz do
    Warszawy o 13-tej, co wybrac S8 czy A2 ?

    > O to musisz zapytać producentów nawigacji.

    Na razie widze ze sie chwala dostawca map.

    > Tak :)

    > AM to dla mnie może sobie dowolną promocję usług robić :(

    Wyjedziesz kiedys z Polski i NE sie skonczy :-)

    J.