    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warszawa - Lustenau - Livigno - jak?
    Date: Fri, 16 Apr 2010 21:39:05 +0200

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:84950c6d-baa7-4678-b237-369e241e91d1@u22g2000yq
    f.googlegroups.com...
    Witam
    On 16 Kwi, 19:37, "vave" <v...@w...pl> wrote:

    > zawsze jexdzilam przez Nimecy, ale od czasu robienia przez Polaków,
    > Czechów
    > i Slowaków autostrad jezdze tylko tamtedy. Nigdy mnie nie zatrzymali a
    > jezdze swoim Jagiem dynamicznie

    Dzieki. Podrzuc prosze glowne miasta na trasie?

    pozdr
    Piotr

    Niestety odpowiadasz na post od osoby chorej, o silnych urojeniach,
    dysocjacyjnym zaburzeniu tozsamosci, dysleksji oraz pedzie do zasmiecania
    grup dyskusyjnych idiotycznymi linkami. Moze najwyzej podac glówne
    przystanki na trasie do poradni psychologicznej gdzie zdecydowanie za rzadko
    sie udaje. Uzywane nicki to zenzen, vave, kolina.