  • Data: 2010-01-27 20:20:43
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjnk42$pft$1@news.onet.pl...
    > W drugim... pokoleniu... ZSMP... dziadek w Wermachcie....
    > Trzecie pokolenie też liczymy?
    Ja nie licze, ja wiem z kim miewałem do czynienia.

    > Ja znam "swój" ZUS i dwa regionalme (Łódź, Ełk), z nazwisk obsadę
    > Centarali. Sam styropian, lub kuzyni królika... NIK -
    > organoleptycznie...:)

    A ja kilka więcej (w sumie handlowaliśmy kiedyś z ponad dwudziestoma
    oddziałami) Wszędzie te same uśmiechnięte postpezeepeerowkie jowialne mordy.
    To czerwony bastion.

    > ===============
    > No, to ja znam więcej...:)
    I wszyscy steropianowi? Bo "imprezują" w stylu późnogierkowskim...

    > Albo przemieszane, albo zsublimowane...:) Spiskowa teoria dziejów się
    > kłania...
    A dlaczego jedno wyklucza drugie?
    Wspólnota interesów, żadna tam teoria. Praktyka stosowana.

    > Podsumujmy na zakończenie:
    > - Ty uważasz, że aparat państwowy opanowany jest przez komuchów
    > (niektórych w drugim pokoleniu)
    > - Ja uważam, że nastąpiła wymiana całkowita, komuchy występują tam
    > śladowo, a rządzi styropian...
    No i niestety bredzisz, bo miałem (i miewam) z nimi do czynienia. Pamiętam
    wielu z tamtych czasów. Znam ich. Z niektórymi jestem
    spokrewniony/spowinacony.

    > I już chyba nic mądrego nie wymyślimy....
    Co do jednego zgodzić się mogę - mądrego nie. Ale ja nie wymyślam.

    --
    Yogi(n)