  • Data: 2010-01-25 17:05:37
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-24 20:50:28 +0100, Maciek <m...@p...com> said:

    > Na ogół po prostu poborowy nie chciał iść do wojska, tylko do milicji,
    > w celu odpracowania wojska.
    Nie przesadzaj, poborowy nie chciał iść do milicji, a do wojska musiał.
    > Inaczej miał do wyboru więzienie lub świrowanie chorób.
    Jak poszedł do więzienia, to i tak musiał iść do wojska, nie było
    alternatywy. Wojsko, albo odroczenie lub zwolnienie ze służby. Wyboru
    więzienie-wojsko nie było.
> [...]
    > Poźniejsze dorabianie legendy, żeby zmniejszyć środowiskowy obciach, to
    > już inna sprawa.
    > To już były czasy, gdy mocno interesowałem się jak dobrze trafić lub
    > lepiej nie trafić w ogóle do WP i co nieco wiem na ten temat. Nawet mam
    > w rodzinie przypadek człowieka, który najpierw wolał do milicji ale
    > potem się rozmyślił. Wojsko go nie oddało ale żeby się "talent" nie
    > zmarnował, to trafił do WSW, czyli ówczesnej żandarmerii. Też nie miał
    > lekko, bo i służba była parszywa a i munduru z odpowiednimi symbolami
    Dokładnie.
    MSW i MON to dwie zupełnie inne służby mundurowe. W czasie stanu
    wojennego był to jedyny okres gdy armia i milicja pełniły razem służbę,
    bardzo szybko się okazało, że pasy zbyt często szły w ruch. Kto nie wie
    o czym piszę ten nie wie w ogóle o co chodzi.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam