  • Data: 2010-01-25 20:54:46
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: "085" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjikjd$6kj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > ktora w dodatku nie daje sie latwo pacyfikowac sila, w przeciwienstwie
    > np. do pielegniarek, na ktorych wyzyli sie damscy bokserzy z policji.

    nie wyjezdzaj tu z damskim bokserem, bo sie osmieszasz - funkcjonariusz
    dostaje rozkaz i musi go wykonac - postaw sie na miejscu "kraweznika" -
    myslisz ze gliniarzom sprawia przyjemnosc przesuwanie kobiet ? myslisz ze
    oni nie widza tego, ze ci z ktorymi walcza tez sa niedoplacani tak jak oni ?
    pomijam juz fakt, ze sporo pielegniarek jest zamezna z policjantami.

    inna sprawa, ze tak jak wole kupic polski serek niz niemiecki, to dziczy
    demolujacej stolice (ani jakiekolwiek inne miasto) nie zniose.

    a jeszcze inna sprawa, ze te wszystkie gornicze ruchawki sa inspirowane
    przez zwiacholi, ktorzy posylajac gornikow na Bogu ducha winnych
    policjantow, zbijaja kapital polityczny - i nie tylko polityczny.

    za mlodu darlem ryja na manifestacjach, dostalem raz czy drugi od policjanta
    po ciele - nie mam powodu do uwielbiania tej firmy - ale W POLICJANTA NIE
    RZUCA SIE KAMIENIAMI - i tyle.

    zul