    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Walka z kretynstwem
    Date: Mon, 25 Jan 2010 07:46:49 +0000 (UTC)

    "Yogi\(n\)" napisal:
    > przedpola, takie ogólnonarodowe katharsis. Gruba kreska to idiotyzm, który

    Rany boskie, ile razy nalezy powtarzac, ze 'gruba kreska' oznaczala,
    ze rzad Mazowieckiego odcina sie od 'dorobku' poprzednikow, zaczyna
    pracowac na swoje wlasne konto i nie ma zamiaru sie kajac za bledy
    poprzednikow. Zapoznaj sie ze stenogramem tamtego wystapienia, znajdz
    sobie gdzies wideo. Tam nie bylo zadnej mowy o jakims anulowaniu win
    i kar! Nigdy! Ten idiotyzm dorobili Mazowieckiemu w roku 1990 zwolennicy
    Walesy w trakcie prezydenckiej kampanii wyborczej.

    > iwa, ale pozbawienie majątków,
    > praw obywatelskich i więzienia rozwiązałyby wiele problemów - ówczesnych a
    > przede wszystkim współczesnych

    He, he, juz to widze w sytuacji, gdy szefem MSW byl Kiszczak, wojska Siwicki,
    a Armia Czerwona stacjonawala w Polsce. Cholera, ale masz sny o potedze :)

    > Nie jestem radykałem,

    Nie jestes radykalem, ale fantasta. Zdradz mi, ile miales wtedy lat,
    bo dajesz taki popis ahistoryzmu, ze podejrzewam co najwyzej poczatek
    szkoly podstawowej.

    > bbo utknęliśmy w szambie i babrzemy się w n

    Rumuni rostrzelali Ceausescu i co z tego? Okazalo sie, ze to byl
    tylko pucz palacowy i Iliescu robil im przez nastepne lata socjalizm
    kolesiow i grabiez nomenklatury.

    > miec jedynie nadzieję, że nastepne pokolenia będa mądrzejsze. Choć nasza
    > historia temu przeczy ;-(

    Nie beda. Zawsze beda strzyzone owce i strzygacy pasterze.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek