  • Data: 2010-01-25 15:17:31
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > jak sobie wyobrażasz społeczeństwo w którym niema żadnych ograniczeń,
    > każdy robi co mu sie podoba? To jest kompletnie sprzeczne z ideą życia
    > społecznego.

    Nie proponuję anarchii, tylko rozsądek w regulacjach.

    > Jak chcesz sobie robić całkiem co chcesz to pozostaje wyprowadzka gdzieś
    > do dżungli z dala od innych ludzi.

    Często taka perspektywa wydaje mi się kusząca.

    > Ograniczenia są często zbyt duże co często wynika z tradycji czy innych
    > uwarunkowań.
    >
    > co do budowania chciałbyś alby koło twojego pięknego domu ktoś zbudował
    > tucznie świń albo śmietnisko?
    > bo jak wolność to wolność.

    Są przeolbrzymie ograniczenia, a i tak nie chronią one przed
    powstawaniem koszmarków architektonicznych i generalnie dalszemu
    rujnowaniu zabudowy miejskiej.

    http://images8.fotosik.pl/181/6dac0cd1cc309d67.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.