  • 21. Data: 2013-02-17 10:32:47
    Temat: Re: Wake on LAN
    Od: "Q" <n...@s...org>

    s,11987.html

    > Sprawdzałem pierwszy program i niestety na Win7 nie działa - uspi
    > komputer, ale już go nie wybudza. To rozwiązanie było i tak
    > ostatecznością, bo wolałbym raczej zamykać lub hibernować.

    Byc moze sam na dniach (z czystej ciekawosci)
    sprobuje napisac taki programik (do wybudzania)
    i przetestuje go na Win7.
    Oczywiscie dam znac.

  • 22. Data: 2013-02-17 10:54:36
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj JoteR, 17 lut 2013 w
    news:51201697$0$26683$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Tak czy inaczej, sposób podany przeze mnie na moim sprzęcie działa.
    > Dlaczego nie działa u wątkopodawcy, to temat do dalszej dyskusji,
    > która bez znajomości sprzętu i systemu operacyjnego będzie raczej
    > jałowa.
    Zanim utworzyłem ten wątek próbowałem KmWakeup. Program potrafi wyłączyć,
    zahibernować i uśpić mojego laptopa, ale w drugą stronę już nie działa.
    Laptop to Acer Extensa 5630g z W7 32bit.
    Swego czasu powyłączałem kilka usług systemowych niepotrzebnych, więc je
    wszystkie dla sprawdzenia przywróciłem - nie ma to wpływu. Odłączyłem to
    co mam podpięte do lapka, czyli mysz i modem usb - też nic.
    Bios najnowszy, znalazłem w nim
    ASF Configuration
    minimum watchdog timeout - 60
    bios boot timeout - 0
    os boot timeout - 0
    power on wait time - 60
    Czy mają jakieś znaczenie w tej sytuacji?

  • 23. Data: 2013-02-17 10:55:07
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Q, 17 lut 2013 w news:kfq84g$pba$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Byc moze sam na dniach (z czystej ciekawosci)
    > sprobuje napisac taki programik (do wybudzania)
    > i przetestuje go na Win7.
    > Oczywiscie dam znac.

    Super

  • 24. Data: 2013-02-17 10:56:19
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 21:05, pueblo pisze:
    > Szukałem możliwości wykorzystania laptopa jako budzika - niestety nie ma
    > w Biosie opcji włączania o godz/dacie, jest za to WoL. Czy jest w ogóle
    > taka możliwość żeby w routerze ustawić coś tak, żeby tą metodą uruchamiał
    > laptopa? Komputer łączy się bezprzewodowo.

    Swoją szosą to dziwne, że np. moja drukarka ma swój własny adres e-mail
    i mogę na niej wydrukować coś z drugiego końca świata, a Windows nie ma
    tak banalnej funkcji. o_O

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 25. Data: 2013-02-17 13:03:29
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 17 lut 2013 w
    news:5120a8dc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj JoteR, 17 lut 2013 w

    > Zanim utworzyłem ten wątek próbowałem KmWakeup. Program potrafi
    > wyłączyć, zahibernować i uśpić mojego laptopa, ale w drugą stronę
    Ok. Sprawa wyjaśniona. Mea culpa, bo gdybym od razu szukał odpowiedniego
    programu po angielsku to bym znalazł WakeupOnStandBy. Uruchomiłem go, a
    on od razu wyskoczył z informacją że nie zadziała bo coś w sytemie jest
    wyłaczone - bezmyślnie kliknąłem szybko YES i sam nie wiem co się
    włączyło w systemie, że teraz już KMWakeup działa. A bardzo jestem ciekaw
    co było przyczyną.

  • 26. Data: 2013-02-17 13:09:51
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 17 lut 2013 w
    news:5120c711$0$26701$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > działa. A bardzo jestem ciekaw co było przyczyną.

    Sam sobie odpowiem - okazuje się że w zaawansowanych opcjach zasilania
    wyłączone było: zezwalaj na wznawianie pracy wg czasomierza.

  • 27. Data: 2013-02-18 00:01:08
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-17 13:09, pueblo pisze:
    > Witaj pueblo, 17 lut 2013 w

    > Sam sobie odpowiem - okazuje się że w zaawansowanych opcjach zasilania
    > wyłączone było: zezwalaj na wznawianie pracy wg czasomierza.

    Jak ja sobie to wylączyłam to potem miałam czarny ekran i wpadlam w panikę.
    Trochę czasu minęlo zanim zorientowalam się o co może chodzić.
    Tak, że wyłączyłam potem wszystkie czasomierze i nie zazwalam na
    usypianie, tylko wtedy kiedy ja sobie zażyczę- nacisnę na odpowiedni
    guziczek na klawiaturze.

    --
    animka