  • Data: 2011-11-29 06:13:05
    Temat: Re: Waga łazienkowa, a pobór pradu
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "sofu" <m...@o...pl> wrote in message
    news:jb1bfm$lu4$1@node2.news.atman.pl...
    > Kupiłem w ekskluzywnym sklepie Biedronka wagę łazienkową i zastanawiam się
    > czy prąd, który pobiera jest OK!
    > Ale od początku:
    > Kiedyś kupiłem inny model wagi łazienkowej i okazało się, że bateria w
    > niej rozładowaywała się po około dwóch tygodniach nawet gdy się jej nie
    > używało.
    > Od tego czasu się wyczuliłem na pobór prądu różnych urzadzeń, które nie
    > mają wyłączników mechanicznych.
    >
    > Waga, która teraz kupiłem posiada dwie baterie CR2032 i w stanie spoczynku
    > pobiera od około 7 mikro Amper do 14 mikroamper.
> [...]

    Jak wynika z opisu na stronie :
    http://en.wikipedia.org/wiki/CR2032_battery
    bateria ma pojemność 225mAh .
    Pobór prądu 7 ?A teoretycznie wyczerpie ją po
    około 32143 godzinach czyli ~ około 3,5 roku .
    Ale w międzyczasie będą wykonywane pomiary
    które mogą ją wyładować bardzo szybko .
    Najlepiej dodać wyłącznik lub zastosować
    inne większe źródła zasilania .

    --
    SP4OLN