  • Data: 2011-11-29 20:18:20
    Temat: Re: Waga łazienkowa, a pobór pradu
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jb2njp$97h$1@mx1.internetia.pl...
    --
    > Lepiej już sprawdzić prąd poprzez pomiar czułym oscyloskopem.
    > W zasadzie to nas interesują nie te mikroamery, ale jak sądzę. MILIampery
    > czas ich trwania.
    > W związku z powyższym zwykły oscyloskop cyfrowy powinien dać radę je
    > pomierzyć.
    >
    > --

    Jedyny jaki miałem analogowy z czasów ZSRR jeszcze -padł dawno temu.
    Generator postawy czasu zdaje się? Odchyla (ło) go w pionie, ale nie dało
    sie ustawić oscylacji poziomych.
    Co ciekawe zdychał powoli.
    Od lat nie wojuje z elektroniką więc kupowanie czegokolwiek jest
    nieopłacalne dla mnie.

    pozdrawiam - Janusz