  • Data: 2009-06-29 21:19:09
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Viator" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uwa0zhxybvaktx@przemek-dell.przemek...

    > Naprawde?
    > Ja tam nie pieprznalem jeszcze Diamondem o sciane tylko dlatego, ze uzywam
    > go wlasnie malo intensywnie, a i tak szlag mnie trafia, jak jestem sobie w
    > sklepie i chce na ceneo sprawdzic cene produktu, a ten durny telefon tak
    > zamula, ze w polowie mi sie odechciewa. Albo jak musze zrobic cos szybko
    > (zadzwonic, wyslac smsa lub wlasnie wejsc na jakas strone), a to gowno
    > akurat sie zawiesi i trzeba resetowac, co oczywiscie trwa minute :/

    Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo i
    nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby zwolnić
    zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.
    Jak nie powywalasz wszystkich siedzących w pamięci aplikacji to
    ptrzeglądarka po prostu muli i tyle.
    Ponadto zamulanie przeglądarek to także efekt słabych łącz GPRS.