  • Data: 2009-06-30 05:28:58
    Temat: Re: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego miejsca pozdro dla Ajfonowców (i niestety niektórych WM'owców :( ),
    > którym zdarza się pisać smsy podczas jazdy autem <hello>. Albo macie w
    > umysle mapowanie ekranu, albo sekretarkę obok która szrajbnie co powiecie,
    > albo jesteście jeżdżącym zagrożeniem patrząc na ipoo zamiast na drogę. No,
    > klawisza to tam nie zaznacie zeby bezwzrokowo napisać :].
    >
    > Na szczęście to mały odsetek kierowców, bo większość użytkowników idupy to
    > gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak
    > jest - nie negować!)

    Ale nie trzeba mieć auta, to samo dotyczy tramwaju, autobusu, czy choćby
    pisania idąc chodnikiem. Ja pisze na numerycznej klawiaturze wykorzystując
    T9 Jedną ręką i prawie bezwzrokowo (nie mówię o szybkości pisania, która
    bije każdego iP wtym układzie), więc drugą moge trzymac się np. poręczy,
    albo trzymać w niej torbe, a na ulicy nie wyrżne w drzewo idąc prostą drogą
    (widzieliście ten program na iP do pisania sms-ów który pod trescia sms-a
    wyświetla obraz z kamery iPhona - tak, aby iPhone Man nie wpakował się
    pisząc na słup, czy pod auto - <lol> )

    JA