  • Data: 2009-06-30 07:51:10
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką
    > mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A
    > jak odrzucić?

    Nie widziales iphona. na ekranie pojawiaja sie WIELIE dwa guziki
    ZIELONY I CZERWONY i zaprawde powiadam ci ze sa letwiejsze do skumowania
    niz jakies ta jednakowego koloru sluchwaka z kreska i bez.

    > Za 2Mpix w Ip 3g trzeba dać apple plusa. Np na takiego open eira mnie z moją
    > Omnia (5Mpix) już nie wspuszą. A z Ipoo luzik.
    > http://www.opener.pl/pl/info/regulamin
    > "Na teren festiwalu można wnieść amatorskie aparaty cyfrowe o matrycy do 3.2
    > MPix"

    Ale o co chodzi bedziesz robil zdjecia do gazety czy na plakat ?

    > Niby jak chcesz napisać smsa jednym klawisze?

    Taaada iphone ma najlepsza lawiature ekranowa w historii.

    > Tak, jednen klawisz to maksymalna łatwośc obsługi.

    W porownaniu do WM jest banalny moj 2 letni synek potr5afi sobie
    przegladac zdjecia samemu,