  • 31. Data: 2010-02-16 07:08:13
    Temat: Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Stefan.Burczymucha pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > oj jasiu, jasiu, jak zwykle niedoczytales, czy angielska to trudna jezyk?

    Jest flash ? Nie ma.... ba nie bedzie nawet za 10 miesiecy ....kiedy juz
    wypluja ten "tfu" system

  • 32. Data: 2010-02-16 09:23:54
    Od: smmerf <s...@g...com>

    Jasiu, pisz pisz - nie zrazaj sie - duzo ludzi Ciebie czyta.

  • 33. Data: 2010-02-16 12:39:58
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Feb 15, 10:10 am, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
    > Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze
    > go nie ma.

    Czy kogokolwiek poza tobą w ogóle obchodzi MW?

  • 34. Data: 2010-02-16 12:57:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart Ogryczak pisze:

    > Czy kogokolwiek poza tobą w ogóle obchodzi MW?

    Buhahha rozumiem ze wszyscy pisza ot tak sobie. Bart ja rozumiem jest
    zimno ale moze chron glowe przed mrozem

  • 35. Data: 2010-02-16 14:27:26
    Temat: Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspieral Adobe Flash
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    smmerf wrote:
    > Jasiu, pisz pisz - nie zrazaj sie - duzo ludzi Ciebie czyta.
    i ja i ja tez
    --
    Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

  • 36. Data: 2010-02-16 14:55:21
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Feb 16, 1:57 pm, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Buhahha rozumiem ze wszyscy pisza ot tak sobie.

    Może poczytaj o czym. A piszą głównie o twoich urojeniach.
    Skorzystaj jednak z tego, że masz opiekę medyczną za darmo.

  • 37. Data: 2010-02-16 14:58:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bart Ogryczak pisze:

    > Może poczytaj o czym. A piszą głównie o twoich urojeniach.
    > Skorzystaj jednak z tego, że masz opiekę medyczną za darmo.

    Widzenie urojen u innych i "wszyscy co nie ze mna to wrogowie" to cecha
    charakterystyczna dla paranoi i schizofrenii, polecam badania okresowe