  • 1. Data: 2010-02-14 11:00:18
    Temat: problemy z poczta w eranet
    Od: "dron" <d...@o...pl>

    czy ktoś z Was ma problem z tą usługą? jakiś czas temu przestała działać, to
    znaczy niektóre wiadomości przychodziły zupełnie losowo, a używam eranet do
    powiadamiania sms o poczcie na innych kontach. poradzono mi zmienić na komfort,
    bo tańsze niż standard a pojemniejsza, ale tu to samo - i tak się bujają ponad
    miesiąc i ciągle nie działa

  • 2. Data: 2010-02-14 11:10:18
    Temat: Re: problemy z poczta w eranet
    Od: Borkowski <b...@o...pl>

    W dniu 10-02-14 12:00, dron pisze:
> [...]
    > bo tańsze niż standard a pojemniejsza, ale tu to samo - i tak się bujają ponad

    Poczta komfort, wszystko działa OK. Smsy przychodzą w 99% bez opóźnień.