  • 1. Data: 2010-02-15 09:10:44
    Temat: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
    Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze
    go nie ma.

    Taki strzal w kolano tyle jadu na iphona a tu prosze .... friendly fire
    od ukochanego Microsoftu

  • 2. Data: 2010-02-15 09:17:07
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
    > Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze go
    > nie ma.

    Mozna zainstalowac Opere mobilna i kto chce to ma Flasha, tudziez inna
    przegladarke toto obslugujaca.
    Masz to na IPoo?

  • 3. Data: 2010-02-15 09:27:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mozna zainstalowac Opere mobilna i kto chce to ma Flasha, tudziez inna
    > przegladarke toto obslugujaca.
    > Masz to na IPoo?

    Zebys nie zainstalowal przypadkiem.... obejrzyj dzis o 15:00 wyjaca
    małpe Ballmera to sie dowiesz.

  • 4. Data: 2010-02-15 09:27:26
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
    > Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze go

    Hmm...To sie chyba nazywa schizofrenia...
    Sam napisałeś 13 lutego na tej grupie:

    >No coz ... nie ma to jak namiastka implementacji zachodzacej technologi
    >wyswietlania reklam

    To pewnie ta druga osoba, która się w Tobie ukrywa. Słyszysz czasem głosy?

    JA

  • 5. Data: 2010-02-15 09:37:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jeremiasz pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hmm...To sie chyba nazywa schizofrenia...

    > To pewnie ta druga osoba, która się w Tobie ukrywa. Słyszysz czasem głosy?

    Przeciez ja od dawno uwazam flash za pomyłke na dodatek jak widze
    Microsoft tez tak uwaza ale dyzurne trole ... nie omieszkały rytykowac
    iphona i ipada za brak flasha. Nie doczytały wytycznych trolowania z
    Microsoft i znow wyszły na durni

  • 6. Data: 2010-02-15 11:21:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 10:37:54 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >Przeciez ja od dawno uwazam flash za pomyłke na dodatek jak widze
    >Microsoft tez tak uwaza

    Bo na tym nie zarabia :-)

    >ale dyzurne trole ... nie omieszkały rytykowac
    >iphona i ipada za brak flasha. Nie doczytały wytycznych trolowania z
    >Microsoft i znow wyszły na durni

    Bo smutna prawda jest taka ze iles tam stron tego flasha wymaga.
    Albo masz ulomna przegladarke, albo flashe jednak pokazuje.
    No chyba ze MS patrzy daleko w przyszlosc i juz widzi www baz flasha,
    za to z jakims swoim rozwiazaniem :-)

    Co do WP7 to bym poczekal - moze "nie wspiera" da sie przetlumaczyc
    jako "Adobe sama bedzie musiala napisac plugina".

    J.

  • 7. Data: 2010-02-15 11:22:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 12:21:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > No chyba ze MS patrzy
    > daleko w przyszlosc i juz widzi www baz flasha, za to z jakims swoim
    > rozwiazaniem

    Silverado ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2010-02-15 11:29:54
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Bo na tym nie zarabia :-)

    > Bo smutna prawda jest taka ze iles tam stron tego flasha wymaga.

    Halo! Obudź się! Mamy 2010 rok!
    Flash nie istnieje od roku.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 9. Data: 2010-02-15 12:26:21
    Od: Virck <v...@v...net>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    > go nie ma.
    >

    > Taki strzal w kolano tyle jadu na iphona a tu prosze .... friendly fire

    Czy juz sie masturbujesz psychopato..???

  • 10. Data: 2010-02-15 12:46:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Virck pisze:

    > Czy juz sie masturbujesz psychopato..

    NIe jestem rozbawiony przyjacielskim ogniem pod jaki dostaly sie trole
    od Microsoftu