  • 21. Data: 2010-02-15 17:12:59
    Temat: Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    frank drebin wrote:

    > Przepraszam że sie wtrącę, ale co Ty wniosłeś do dyskusji w temacie GSM?
    > Oprócz spamowej sygnaturki?

    Co?

    Idźcie stąd.

  • 22. Data: 2010-02-15 17:38:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 17:25:19 +0100, frank drebin napisał(a):

    > Pytałem ciebie? Ty też nic nie wniosłeś tym postem.
    > Odezwałem się do gościa, bo zarzuca komuś trollowanie i spamowanie, sam
    > trollując i spamując.

    to, że ty nie odróżniasz niestosownego zachowania od zwrócenia uwagi, nie
    znaczy, że inni nie odróżniają.

    > Twoja sygnaturka wskazuje, że też masz jakieś skrzywienie związane, z
    > pieszczotliwie przez Ciebie nazywanym iPoo.

    Po raz kolejny - komentowanie czyjejś zgodnej z zasadami sygnaturki jest
    szczeniackie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-02-15 21:41:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4b796079$0$18310$c3e8da3@news.astraweb.com>,
    Virck <v...@v...net> wrote:

    > Jan Strybyszewski wrote:
    >
    > To jakis zakompleksiony idiota....Gamon chyba dostaje jakies pieniadze
    > za szczekanie na Microsoft....Co jakas informacja o windows Mobile to
    > Janek Strybyszewski od razu zaczyna swoja krucjate....Wiec albo choroba
    > psychiczna albo platny klakier...

    Bez jaj.
    Ja np widzialem tu szczekajacego na iPhone kol. Godela z towarzyszami.
    Dopoki nie wrzucilm calego towarzystwa do KF>
    Tzn. ze na iPhone mozna szczekac a na M$ juz nie?

    TA

  • 24. Data: 2010-02-15 22:40:49
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zaraz, ja moze o czyms nie wiem, ale Adobe nadal Flasha sprzedaje.
    >
    > A nawet jak przestanie, to jeszcze przez pare lat beda strony ktore go
    > uzywaja i zainteresowani ogladaniem ich ludzie ..

    W sensie, istnieje dłużej!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 25. Data: 2010-02-16 00:24:39
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
    > Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze go
    > nie ma.
    >

    > Taki strzal w kolano tyle jadu na iphona a tu prosze .... friendly fire od
    > ukochanego Microsoftu

    oj jasiu, jasiu, jak zwykle niedoczytales, czy angielska to trudna jezyk?

  • 26. Data: 2010-02-16 00:25:33
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup

    > Co?
    >
    > Idźcie stąd.

    a Ty co, dozorca czy jak?

  • 27. Data: 2010-02-16 00:46:57
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > Bez jaj.
    > Ja np widzialem tu szczekajacego na iPhone kol. Godela z towarzyszami.

    Waldemara?

    > Dopoki nie wrzucilm calego towarzystwa do KF>
    > Tzn. ze na iPhone mozna szczekac a na M$ juz nie?

    Na wszystko wolno, tylko, ze jak za duzo to sie opatrzysz ;-)

  • 28. Data: 2010-02-16 00:47:30
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hlb9jo$oba$...@n...interia.pl...

    > Halo! Obudź się! Mamy 2010 rok!
    > Flash nie istnieje od roku.

    powaznie?

  • 29. Data: 2010-02-16 05:04:26
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 15-02-2010 22:41, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bez jaj.
    > Ja np widzialem tu szczekajacego na iPhone kol. Godela z towarzyszami.

    Widać posty różnych Waldków Godeli czytamy.

    > Dopoki nie wrzucilm calego towarzystwa do KF>
    > Tzn. ze na iPhone mozna szczekac a na M$ juz nie?

    Szczekać a krytykować to jednak różnica jest.

    --
    ALEX 212. Batalion Specjalny OSNAZ NKWD

  • 30. Data: 2010-02-16 07:06:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Choroba psychiczna. Kompleks niższości jaki odczuwa wobec posiadaczy
    > iPhone wywołuje u niego rozpaczliwą chęć akceptacji przez tę grupę, co
    > przekłada się na fanatyczną obronę Apple i obszczekiwanie wszystkich
    > jego konkurentów. Przypominam że sam iPhone nie posiada, a jedynie o nim
    > marzy. Niestety za szczekanie na pcoa Apple nie zafunduje mu takiego
    > telefonu.

    Ludwisia ty kretynie znów nie wziales tabletek !!!!
    Ale swietnie sie bawie.... jak Microsoft zrobił drugiego iphona :)

    Poki co w kazdym elemencie miałem racje... wielbiciele starego Windows
    Mobile zostali wystawienii do wiatru i zadne pokrzykiwania Ludwisi nic
    tu nie zmienia. Ludwisia tak przy okazji mam wlasnie 3GS w reku i 2G.