  • 11. Data: 2010-02-15 13:41:16
    Temat: Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > NIe jestem rozbawiony przyjacielskim ogniem pod jaki dostaly sie trole
    > od Microsoftu

    Nie zauważyłeś jeszcze, że to Ty trollujesz na tej grupie.
    Myślisz, że wszyscy tutaj podniecają się WM czy IPhonem i newsami o nich?
    Większości z nas to zwisa i powiewa poza tym, że twoje spamowanie i upór
    w "nawracaniu" myślących inaczej staje sie już nudny.
    Załóż sobie jakiegoś bloga i wypisuj tam swoje wypociny, a nam daj już
    spokój.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 12. Data: 2010-02-15 13:42:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

> [...]
    > w "nawracaniu" myślących inaczej staje sie już nudny.
    > Załóż sobie jakiegoś bloga i wypisuj tam swoje wypociny, a nam daj już

    Twoje zale nikogo tu nie interesuja. Nie umiesz poslugiwac sie KFem ?
    To sie naucz i nie smiec na grupe o swoich fobiach i braku umiejetnosci
    uzywania filtra. To nie jest temat tej grupy moze pl.news.czytniki ?

  • 13. Data: 2010-02-15 13:53:39
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Twoje zale nikogo tu nie interesuja. Nie umiesz poslugiwac sie KFem ?
    > To sie naucz i nie smiec na grupe o swoich fobiach i braku umiejetnosci
    > uzywania filtra. To nie jest temat tej grupy moze pl.news.czytniki ?

    Czyli dla ciebie grupy dyskusyjne są jednym wielkim śmietnikiem (swoje
    wypociny na wielu grupach dublujesz) w którym większość musi
    podporządkowywać sie trollom zaśmiecającym internet i używać KF'a?

    Jesteś beznadziejny tak samo jak twoje teksty.
    Zmień lekarza bo cię oszukuje.

  • 14. Data: 2010-02-15 14:55:53
    Od: Virck <v...@v...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    To jakis zakompleksiony idiota....Gamon chyba dostaje jakies pieniadze
    za szczekanie na Microsoft....Co jakas informacja o windows Mobile to
    Janek Strybyszewski od razu zaczyna swoja krucjate....Wiec albo choroba
    psychiczna albo platny klakier...

  • 15. Data: 2010-02-15 15:19:58
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Flo wrote:

> [...]
    > spamowanie i upór w "nawracaniu" myślących inaczej staje sie już
    > nudny. Załóż sobie jakiegoś bloga i wypisuj tam swoje wypociny, a nam daj

    Przepraszam że sie wtrącę, ale co Ty wniosłeś do dyskusji w temacie GSM?
    Oprócz spamowej sygnaturki?

  • 16. Data: 2010-02-15 15:21:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Virck wrote:

> [...]
    > za szczekanie na Microsoft....Co jakas informacja o windows Mobile to
    > Janek Strybyszewski od razu zaczyna swoja krucjate....Wiec albo choroba

    Choroba psychiczna. Kompleks niższości jaki odczuwa wobec posiadaczy iPhone
    wywołuje u niego rozpaczliwą chęć akceptacji przez tę grupę, co przekłada się na
    fanatyczną obronę Apple i obszczekiwanie wszystkich jego konkurentów.
    Przypominam że sam iPhone nie posiada, a jedynie o nim marzy. Niestety za
    szczekanie na pcoa Apple nie zafunduje mu takiego telefonu.

  • 17. Data: 2010-02-15 15:21:11
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 10:10:44 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    > Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
    > Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze
    > go nie ma.

    "Microsoft and Adobe are working closely together. While the newest version
    of Windows Phone won't support Flash at initial availability, both
    companies are working to include a browser plug-in for the full Flash
    player in future versions of Windows Phone. More details will be shared at
    Microsoft MIX next month."
    www.engadget.com/2010/02/14/adobe-confirms-no-flash-
    in-windows-mobile-7

    "Adobe potwierdziło, że obsługa technologii Flash w systemie Windows Mobile
    7 nie będzie dostępna, przynajmniej w chwili premiery. Obie firmy pracują
    jednak wspólnie nad dodaniem wtyczki, która zapewni obsługę pełnej wersji
    Adobe Flash 10.1 krótko po premierze Windows Mobile 7."
    www.dobreprogramy.pl/Adobe-potwierdza-Windows-Mobile
    -bez-Flasha,Aktualnosc,16589.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2010-02-15 15:52:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 16:19:58 +0100, frank drebin napisał(a):

    > Przepraszam że sie wtrącę, ale co Ty wniosłeś do dyskusji w temacie GSM?
    > Oprócz spamowej sygnaturki?

    A Ty?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-02-15 16:12:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 12:29:54 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    >Halo! Obudź się! Mamy 2010 rok! Flash nie istnieje od roku.

    Zaraz, ja moze o czyms nie wiem, ale Adobe nadal Flasha sprzedaje.

    A nawet jak przestanie, to jeszcze przez pare lat beda strony ktore go
    uzywaja i zainteresowani ogladaniem ich ludzie ..

    J.

  • 20. Data: 2010-02-15 16:25:19
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > A Ty?

    Pytałem ciebie? Ty też nic nie wniosłeś tym postem.
    Odezwałem się do gościa, bo zarzuca komuś trollowanie i spamowanie, sam
    trollując i spamując.

    Twoja sygnaturka wskazuje, że też masz jakieś skrzywienie związane, z
    pieszczotliwie przez Ciebie nazywanym iPoo.
    Ale to offtop.