  • Data: 2011-10-06 00:43:12
    Temat: Re: WIN PHONE 7
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > czyli cofneli sie w rozwoju w stosunku do starego WM 6.5 :)

    Raczej jeszcze tam nie doszli, bo zrobili wszystko od nowa.
    Put People First to nie tylko slogan, bo cały ten WP jest od początku
    zaprojektowany z innymi priorytetami niż WM.
    Wyszukiwanie po numerach faktycznie zostało olane.
    Bing był ważniejszy, ale w nim Put USA First niestety.

    > hm... od bardzo dawna nie przykładam już telefonu do ucha, a w
    > przypadku smartfona to już jakaś patologia. pierwszą słuchawką BT
    > jaką miałem był kosmiczny Creative, chyba byłem pierwszym w Krakowie
    > kto nosił coś takiego na uchu.

    Nigdy nie podobało mnie się to rozwiązanie.

    Podobnie jak konieczność używania rysika.

    > A co do notatek, to praktycznie każda rozmowa jest związan ze
    > zroibieniem jakiś zapisków, czy to materiałów dla praconwików czy
    > danych klienta czy listy zakupów od żony.

    Ale po co takie rzeczy akurat w notatkach kontaktu? Jest tyle lepszych
    miejsc. Np. do listy zakupów to ja mam onenote udostępniony na skydrive. I
    żona może sama aktualizować z laptopu.