  • Data: 2011-10-05 14:36:56
    Temat: Re: WIN PHONE 7
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skrypëk wrote:

    > Przekazuję czysto subiektywną opinię.

    > Co to jest "nazwa abonenta"? Numer telefonu? Historia połączeń da się
    > przeszukać wg początku numerów niezawartych w liście kontaktów. Lista
    > kontaktów nie da się przeszukać wg numerów. W mej subiektywnej opinii
    > nie jest to wcale potrzebne.

    czyli cofneli sie w rozwoju w stosunku do starego WM 6.5 :)

    > Chyba da się wejść w listę kontaktów i edytować jeden z nich podczas
    > rozmowy. Nie widzę przeszkód. Subiektywnie raczej radzko odczuwam
    > potrzebę przełączania rozmówcy na głośnik i klepania w telefon
    > podczas rozmowy.

    hm... od bardzo dawna nie przykładam już telefonu do ucha, a w przypadku
    smartfona to już jakaś patologia. pierwszą słuchawką BT jaką miałem był
    kosmiczny Creative, chyba byłem pierwszym w Krakowie kto nosił coś takiego
    na uchu.

    A co do notatek, to praktycznie każda rozmowa jest związan ze zroibieniem
    jakiś zapisków, czy to materiałów dla praconwików czy danych klienta czy
    listy zakupów od żony.