  • Data: 2011-10-11 23:34:40
    Temat: Re: WIN PHONE 7
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > notatki nie są związane z kontaktem maja odnośnik do kontaktu.

    Ach taki myk. To właśnie że wręcz przeciwnie. Jedynie rejestr połączeń
    zawiera ścieżki do konkretnych plików .pwi o bezsensownych nazwach. Pliki te
    w sobie żadnego funkcjonalnego odnośnika do kontaktu ani rejestru nie mają,
    numer telefonu jest ot tak w treści wpisany z prefiksem tel:, podobnież
    zupełnie zwykłym tekstem figuruje nazwa kontaktu (lub jej brak) na chwilę
    jej zapisania.
    Ergo widać je tylko w historii połączeń, a nie w danych kontaktu czy
    gdziekolwiek, więc nie ma żadnej sensownej metody na przeglądanie ich.
    Gdzie toto niby ląduje Outlooku? Na bezładną kupę w folderze Notatki?
    I call this one busted. A już się spodziewałem czegoś emejzing. Zawiodłem
    się.

    > skydrive nie zalatwia reszty.

    O reszcie nie mówiłem, jeno o zakupach. Do reszty też pewnie istnieją lepsze
    rozwiązania niż powyższy bullshit z notatkami, może nawet i na WM6.5