  • 11. Data: 2010-12-30 23:07:41
    Temat: Re: WFM Osa - wymiary.
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-30 01:06, magnes pisze:
    > Witam.
    >
    > Potrzebuje znac wymiary ramy i przedniego zawieszenia od osy,

    http://picasaweb.google.com/kosiek79/OsaManual#53035
    08935748607794

    i następne, dopasuj mniej więcej inne wymiary "na oko" :)

    --
    Kosiek

  • 12. Data: 2010-12-30 23:10:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Gru, 20:15, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Tak samo jak VX, VS, DR, CBR, GSXR, VN, CB, CBX, GL, VF, ZX, ZZR itd.

    W jakiej to jest kolejności?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-12-30 23:37:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-31 00:10, AZ pisze:

    > W jakiej to jest kolejności?

    A jaka Cipa suje ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2010-12-30 23:54:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 31 Gru, 00:37, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A jaka Cipa suje ?

    Już wszystko jasne, napisałeś w odwrotnej kolejności - czyli miało być
    ZZR, ZX, ... . Ale skupmy się na skrótach, lepiej byś koledze
    wytłumaczył co oznacza FLHTCUI albo FLHTCUTG.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-12-31 00:00:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-31 00:54, AZ pisze:

    > Już wszystko jasne, napisałeś w odwrotnej kolejności - czyli miało być
    > ZZR, ZX, ... . Ale skupmy się na skrótach, lepiej byś koledze
    > wytłumaczył co oznacza FLHTCUI albo FLHTCUTG.

    Mysle ze do tego jeszcze nie dorosl. Jest na etapie dwu i trzyliterowek
    wiec nie mieszajmy mu w glowie.

  • 16. Data: 2010-12-31 00:18:18
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 31.12.2010 00:54, AZ pisze:

    > Już wszystko jasne, napisałeś w odwrotnej kolejności - czyli miało być
    > ZZR, ZX, ... . Ale skupmy się na skrótach, lepiej byś koledze
    > wytłumaczył co oznacza FLHTCUI albo FLHTCUTG.

    Już jednemu mniej rozgarniętemu ;) koledze tłumaczył:

    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg
    /0fb8d262f1c5cba1?hl=pl

    --
    pzdr.
    zefir

  • 17. Data: 2010-12-31 00:29:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 31 Dec 2010 01:18:18 +0100 osobnik zwany zefir
    wystukał:

    > Już jednemu mniej rozgarniętemu ;) koledze tłumaczył:
    >
    > https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg
    /0fb8d262f1c5cba1?
    hl=pl

    w przeciwieństwie do tego o co "kolega" pytał to jest proste jak budowa
    cepa :)

    --
    BMW R1100GS
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 18. Data: 2010-12-31 09:22:56
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości:
    > Tak, dokladnie mierzylem wlasnie w tym miejscu.
    > Zapytam.. a co robisz ze potrzebujesz takie wymiary?

    Mam w garazu dosc ciekawy silnik, a na oku zlom ktory kiedys byl Osa i
    zastanawiam sie, czy to sie da razem pozenic...

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 19. Data: 2010-12-31 09:32:33
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    > Mam w garazu dosc ciekawy silnik, a na oku zlom ktory kiedys byl Osa i
    > zastanawiam sie, czy to sie da razem pozenic...

    "Czy sie da" no i czy warto, bo raczej zawsze bylem zwolennikiem odbudowy
    zabytkow, niz przerabiania ich... choc na razie wychodzi mi, ze to co sobie
    wymyslilem to chyba raczej sie nie da.
    Mozesz mi jeszcze podrzucic wymiary "odwloka" (dlugosc i szerokosc tylnej
    karoserii) oraz całego "ukladu napedowego" (dlugosc od swiecy do osi kola)?

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 20. Data: 2011-01-01 14:08:37
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kosiek" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ifj3c0$s37$1@news.onet.pl

    > http://picasaweb.google.com/kosiek79/OsaManual#53035
    08935748607794

    > i następne, dopasuj mniej więcej inne wymiary "na oko" :)

    Na oko to mozna.., jak suwmiarka mozna http://www.iconico.com/caliper/

    Tmek