  • 1. Data: 2010-12-29 12:55:03
    Temat: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: Sławo <s...@g...com>

    Od nowego roku podrożeją kursy i egzaminy na prawo jazdy kat. A - ze
    względu na wprowadzenie 23% VAT-u (do tej pory było 0%). Ale żeby było
    ciekawiej - VAT dla kategorii B,C,D,E pozostaje 0%...

    Źródło: http://omko.pl/artykul/90/prawo-jazdy-ceny-ostro-w-g
    ore

  • 2. Data: 2010-12-29 13:45:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-29, blur <b...@p...onet.pl> wrote:

    > To jest nierówne traktowanie, to tak jakby samochód osobowy nie mógł służyć
    > do innych celów niż zarobkowe a motocykl do innych niż rozrywkowe.

    Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
    naczepa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-12-29 13:46:29
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Sławo" napisał w wiadomości grup
    7g2000vbn.googlegroups.com...

    -----------------------

  • 4. Data: 2010-12-29 13:57:37
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
    > naczepa.
    Ale bez KW to tylko na pusto i w celu zrobienia przeglądu :)
    Tylko w tym chorym kraju płacę za kurs, zdaję egzamin (znowu płacę), by
    potem....znowu płacić za KW :)
    A jak już będę miał trochę plastiku za ~10000 to wreszcie będę mógł
    wspomagać państewko akcyzą, vatem i winietami.
    WOJO

  • 5. Data: 2010-12-29 16:50:29
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
    > naczepa.

    A nie lepiej na wesoły autobus? -:))

    A tak BTW, to dlaczego posiadacz kat. D może jeździć ciągnikiem rolniczym
    lub pojazdem wolnobieżnym, a posiadacz kategorii T nie może jeździć
    autobusem? -:))

    Szuwaks

  • 6. Data: 2010-12-29 17:25:31
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Baaa... ja sobie moge zrobic nawet C+E i jezdzic rozrywkowo ciezarowka z
    naczepa.

    I tu kolega jest w mylnym bledzie - w naszym w pelni demokratycznym kraju
    nie mozesz miec ciezarowki ot tak...
    Musisz ja miec zarestrowana na firme. Wynika to nie z PORD a z ustawy o
    Transporcie Drogowym.

    Tytus z fabryki

  • 7. Data: 2010-12-29 17:28:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-29 18:25, Tytus z fabryki pisze:

    > I tu kolega jest w mylnym bledzie - w naszym w pelni demokratycznym kraju
    > nie mozesz miec ciezarowki ot tak...
    > Musisz ja miec zarestrowana na firme. Wynika to nie z PORD a z ustawy o
    > Transporcie Drogowym.

    a lokomotywę?

    KJ

  • 8. Data: 2010-12-29 17:43:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 18:25, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka

    czes

    > I tu kolega jest w mylnym bledzie - w naszym w pelni demokratycznym kraju
    > nie mozesz miec ciezarowki ot tak...
    > Musisz ja miec zarestrowana na firme. Wynika to nie z PORD a z ustawy o
    > Transporcie Drogowym.

    A ile by kosztowalo zaswiadczenie ze ta ciezarowka to duza osobowka ze
    sporym bagaznikiem ?

    pozdr
    newrom z kraju nieograniczonych mozliwosci

  • 9. Data: 2010-12-29 18:17:01
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 29.12.2010 18:43, Roman Niewiarowski pisze:

    > czes

    > A ile by kosztowalo zaswiadczenie ze ta ciezarowka to duza osobowka ze
    > sporym bagaznikiem ?

    W sumie chyba nie powinno być droższe niż zwykły przegląd. W końcu skoro
    w naszym pięknym kraju da się uważać Cinquecento za ciężarówkę to i w
    drugą stronę nie powinno być problemu ;-)

    A co z tymi, którzy będą zarabiać jeżdżąc motocyklem ? Mają wystąpić do
    US o zwrot zapłaconego VAT-u ?

    --
    Yaroosh

  • 10. Data: 2010-12-29 19:39:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    ]
    > Ale bez KW

    Oczywiście masz na myśli skrót KWM. Zapomniałeś o jednej literce. Kurwa
    Wasza Mać!!!!!! Może jesteś tirowcem, a może tirówką. Tu są motocykliści.
    Niektórzy jeżdżą samochodami osobowymi. Sądzę, że NIKT nie jeździ
    ciężarówką. I równieć NIKT nie wie co oznacza Twój jebany skrót KW.
    Oczywiście ci bardziej inteligentni znajdą rozwiązanie w necie. Ale po chuj?
    Może szanowny kolego pisz swoimi słowami co chcesz przekazać. Chyba, że
    lubisz szyfry i wkurwianie innych.

    --
    Grzybol