eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWFM Osa - wymiary.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 31. Data: 2011-01-04 20:11:11
    Temat: Re: WFM Osa - wymiary.
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości:
    > Możesz napisać jaki to silnik ?

    600ccm, 4T razem z przekladnia z Hondy Silver Wing ;-P

    >Czy warto, to możemy się tu wspólnie zastanowić

    Nie warto. Odpuszczam. Zbyt duza rzezba.

    --
    Pozdr.
    magnes
    600 & ?...



  • 32. Data: 2011-01-04 20:13:52
    Temat: Re: WFM Osa - wymiary.
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>


    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości:
    > Ok, ale dopiero po poniedzialku.

    Temat nieaktualny, dzieki za pomoc :-)

    --
    Pozdr.
    magnes
    600 & ?...



  • 33. Data: 2011-01-05 10:07:45
    Temat: Re: WFM Osa - wymiary.
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ifte2l$s8m$1@news.onet.pl...

    >
    > Obawiam sie iz zaden "normalny" silnik wspolczesny nie da rady tak
    > dzialac. Dwusow z racji smarowania skrzyni biegow i pozycji gaznika,
    > czterosow z oczywistych wzgledow.
    >
    spokojnie dałby radę. W osie M52 (silnik 175) skrzynia i sprzęgło nie
    różniły się niczym od tej z SHL M11 z której pochodził silnik. Łańcuszek
    sprzęgłowy był inny - miał zabieraki do rozchlapywania oleju.

    Pozycja gaźnika była zachowana przez zastosowanie odpowiedniego kolektora.
    Dodatkowo gaźnik G24 i G26 (pegaz) miał obrotowo mocowaną komorę pływakową.
    W osie M50, gażnik g20 był pozycjonowany tylko za pomocą kolektora.

    problemami w obydwu silnikach były/są szczelność połączeń karteru i
    szczelność - jakość simmeringów wału. Przez nieszczelności tych elementów
    lubił się dostawać olej ze skrzyni do skrzyni korbowej powodując dymienie i
    trudności z uruchomieniem

    We współczesnym dwusuwie, poza wykonaniem odpowiedniego kolektora gaźnika
    nadal nic nie powinno byc problemem dla pracy w pozycji wiszącej, chyba że
    bedzie miał jakieś odmy itp unimeożliwiające powieszenie.
    W czterosuwie problem smarowania rozwiązuje się za pomocą suchej miski
    olejowej - to już większa sprawa do ementualnej przeróbki bo np
    zapotrzebowanie na smarowanie rozbryzgowe i konstrukcja układu smarowania
    mogą to uniemożliwiać lub sprawić że będzie to pracochłonne lub
    nieopłacalne, ale czego to ludzie nie robią by dopiąć swego...
    Istotnym problemem w osie jest chłodzenie. Powietrzne wymaga użycia dmuchawy
    (brak dmuchawy w M50 był największym mankamentem tego modelu), ewentualne
    cieczowe skonstruowania/przeróbki/montażu odpowiedniej chłodnicy i to będzie
    o tyle problemem że w osie choć wielka - nie ma miejsca na nic.
    --
    Jackare

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: