  • 1. Data: 2016-11-20 10:23:03
    Temat: NIK ... na rzecz bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów.
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Z raportu NIK :
    Poszkodowani, zabici piesi i rowerzyści
    w 2015 r. osiągnęły poziom odpowiednio 32 proc. poszkodowanych i 42 proc.
    zabitych w wszystkich wypadkach drogowych.

    Ze statystyk policyjnych wynika, że w latach 2012-2015 większość (ok. 60
    proc.) wypadków z udziałem pieszych i rowerzystów nie została przez nich
    spowodowana, tylko przez kierowców.

    Ponad 40 proc. ofiar śmiertelnych wśród pieszych stanowią każdego roku osoby
    powyżej 60 roku życia.

    https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-dzialaniach
    -policji-i-strazy-miejskich-na-rzecz-bezpieczenstwa-
    pieszych-i-rowerzystow.html?m

    http://audycje.tokfm.pl/audycja/Skolowani/22 sob. 19.11.2016 09:20.

    D-6 przejście dla pieszych
    D-6a przejazd dla rowerzystów

    4. Kierujacy pojazdem zbliżajacy się do miejsca
    oznaczonego znakiem D-6, D-6a albo D-6b jest obowiazany
    zmniejszyc prędkośc tak, aby nie narazic na niebezpieczeftwo
    pieszych lub rowerzystow znajdujacych
    się w tych miejscach lub na nie WCHODZACYCH lub
    WJEŻDŻAJĄCYCH.

  • 2. Data: 2016-11-20 14:38:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 10:23, Rey48 pisze:

> [...]
    > zmniejszyc prędkośc tak, aby nie narazic na niebezpieczeftwo
    > pieszych lub rowerzystow znajdujacych
    > się w tych miejscach lub na nie WCHODZACYCH lub

    To nie jedyne przepisy w tym temacie, drugą stronę też obowiązują.
    Czy coś konkretnego ktoś chciał przekazać cytując przepisy wybiórczo?

  • 3. Data: 2016-11-20 15:17:48
    Temat: WCHODZACYCH, WJEŻDŻAJĄCYCH. Re: NIK
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    > Czy coś konkretnego ktoś chciał przekazać cytując przepisy wybiórczo?

    Przekaz jest bardzo konkretny : WCHODZACYCH !!, WJEŻDŻAJĄCYCH !!.
    Tego nie ma w PORD.

  • 4. Data: 2016-11-20 17:03:22
    Temat: Re: WCHODZACYCH, WJEŻDŻAJĄCYCH. Re: NIK
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 15:17, Rey48 pisze:

    > Przekaz jest bardzo konkretny : WCHODZACYCH !!, WJEŻDŻAJĄCYCH !!.
    > Tego nie ma w PORD.

    Tym bardziej to jakiś bełkot kogoś, kto nie ma pojęcia o czym mówi, ale
    za to ma całą kupę intencji, raczej złych.

  • 5. Data: 2016-11-20 17:09:30
    Temat: Re: WCHODZACYCH, WJEŻDŻAJĄCYCH.
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    > Tym bardziej to jakiś bełkot kogoś, kto nie ma pojęcia o czym mówi, ale za
    > to ma całą kupę intencji, raczej złych.

    To nie żaden bełkot, tylko rozporządzenie o znakach i sygnałach drogowych
    paragraf 47, pkt. 4. znaki D-6, D-6a, D-6b.

  • 6. Data: 2016-11-20 18:28:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.11.2016 o 17:03, Cavallino pisze:
    > to jakiś bełkot

    Uprasza się o ignorowanie złośliwych debili zmieniających tytuły postów.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 7. Data: 2016-11-20 21:08:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > to jakiś bełkot

    Uprasza się o ignorowanie złośliwych debili zmieniających tytuły postów.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl
    ---
    Nie trawię Cię

  • 8. Data: 2016-11-21 17:09:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-11-2016 o 17:09, Rey48 pisze:

    > To nie żaden bełkot,

    Chodzi o wybiórczość cytatu i złe intencje cytującego.

  • 9. Data: 2016-11-21 17:26:06
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    > Chodzi o wybiórczość cytatu i złe intencje cytującego.

    A co ci się nie podoba w cytowaniu przepisu, lub słów : WCHODZACYCH !!,
    WJEŻDŻAJĄCYCH !! ?
    O jakich złych intencjach ma to swiadczyć ?

  • 10. Data: 2016-11-21 17:30:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-11-2016 o 17:26, Rey48 pisze:

    > A co ci się nie podoba w cytowaniu przepisu

    > O jakich złych intencjach ma to swiadczyć ?

    Wróć do początku wątku i przeczytaj, albo nie udawaj że nie pamiętasz co
    pisałem i w którym miejscu.