  • 31. Data: 2016-11-23 09:53:56
    Temat: Re: NIK ... na rzecz ... Ma pierwszeństwo, art. 27.1a.
    Od: MarkSt <s...@p...fm>

    W dniu 2016-11-23 o 09:37, Rey48 pisze:
    > Użytkownik "MarkSt" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dojeżdżając do przejazdu ma pierwszeństwo w sytuacji jak niżej :
    > Art. 27 PoRD
    > 1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany
    > zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu
    > na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej
    > części drogi, którą zamierza opuścić.

    No i? Po co powtórzyłeś to co już m.in. napisałem pomijając to co Ci nie
    pasuje? Specjalnie dla Ciebie powtórka:
    "Pierwszeństwo ma w dwóch sytuacjach: jeżeli znajduje się NA przejeździe
    oraz jeżeli jedzie na wprost a inny pojazd ustępuje mu pierwszeństwa
    przy skręcaniu w lewo/prawo."

    I specjalnie dla Ciebie:
    Jadący na wprost przez przejazd za którym będzie skręcał w inną drogę
    nie łapie się w to co cytujesz. Chodzi w nim o tych którzy przecinają
    przejazd przy skręcie z drogi wzdłuż której poprowadzona jest droga
    rowerowa po której rowerzysta jedzie na wprost.

  • 32. Data: 2016-11-23 10:36:28
    Od: "Rey48" <w...@w...pl>

    > No i? Po co powtórzyłeś to co już m.in. napisałem

    Napisałeś :
    "rowerzysta, Dojeżdżając do przejazdu nie ma pierwszeństwa,
    nabywa je dopiero już będąc na nim,"
    a to nie zawsze jest prawdą.
    Zacytowałem przepis art. 27.1a, który daje rowerzyście pierwszeństwo
    w opisanej sytuacji.

  • 33. Data: 2016-11-23 10:53:17
    Od: MarkSt <s...@p...fm>

    W dniu 2016-11-23 o 10:36, Rey48 pisze:
    > Napisałeś :

    Napisałem trochę więcej a Ty znów wycinasz co Ci pasuje... Tylko potem
    nie płacz jak ktoś Cię rozjedzie a Ty za to zapłacisz.

  • 34. Data: 2016-11-23 12:27:59
    Temat: Re: NIK ... na rzecz ...
    Od: "Rey48" <w...@w...pl>

    > wycinasz co Ci pasuje...

    Nie kłam !
    wycinam to, czego nie komentuję.

  • 35. Data: 2016-11-23 14:38:00
    Od: MarkSt <s...@p...fm>

    W dniu 2016-11-23 o 12:27, Rey48 pisze:
    > Użytkownik "MarkSt" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie kłam !
    > wycinam to, czego nie komentuję.

    Kłamcą to co najwyżej Ty jesteś i do tego malutkim manipulantem... I
    uważaj żeby Ci dętka tfu, znaczy żyłka nie strzeliła bo problem będzie...

  • 36. Data: 2016-11-23 16:41:28
    Od: "Rey48" <w...@w...pl>

    > Kłamcą to co najwyżej Ty jesteś i do tego malutkim manipulantem... I
    > uważaj żeby Ci dętka tfu, znaczy żyłka nie strzeliła bo problem będzie...

    Konkrety, konkrety podawaj, a nie epitety.