  • 241. Data: 2015-11-22 15:57:44
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 22.11.2015 o 15:34, Pszemol pisze:
    > "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message

    > W jakim tępie rośnie?
    >
    > A orientujesz się że dziś trenduje inny sposób używania
    > music players? Mało kto dziś gromadzi swoje własne
    > utwory na nośniku. Przeważa live streaming z serwisów
    > takich jak Pandora, Beats czy Apple Music.
    > http://www.digitalmusicnews.com/2015/10/25/pandora-h
    as-lost-1-3-million-listeners-since-apple-musics-lau
    nch/

    > Ze swoją 50-gigową kolekcją należysz więc do grupy
    > ginących na rynku dinozaurów :-)

    Mam konto premium w Spotify. I coś Ci powiem - o ile do popu
    czy rocka (tak, też mi się zdarza słuchać) te serwisy są OK,
    to w klasyce kiszka, po łebkach, dla gawiedzi. Najczęściej,
    jeśli interesuje mnie konkretna rzecz w dobrym wykonaniu, nie
    pozostaje nic innego jak sprowadzenie płyty. Poza tym, jak już
    wspomniałem, w podróżach różnie bywa z netem, a w roamingu za
    drogo.

  • 242. Data: 2015-11-22 19:04:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 15:34, Pszemol pisze:
    > Ze swoją 50-gigową kolekcją należysz więc do grupy
    > ginących na rynku dinozaurów :-)

    Z całym szacunkiem. Trendy? ftuuuu :-)

    Z ciekawości.
    Czy na tych serwisach leci np. polski rock z 80-tych lat?
    Wiem ... stary jestem.
    Też mam trochę giga i śmiem twierdzić że dość niszowe a nie jestem
    melomanem gardzącym mp3 :-)

    PS. Przykład: AyaRL. Bo chyba o Republikę nie powinienem pytać? :-)

  • 243. Data: 2015-11-22 19:26:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 o 19:04, z pisze:
    > PS. Przykład: AyaRL. Bo chyba o Republikę nie powinienem pytać?

    Na spotify jest i to, i to.

    --
    Liwiusz

  • 244. Data: 2015-11-22 19:43:59
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 22.11.2015 o 19:04, z pisze:
    > Też mam trochę giga i śmiem twierdzić że dość niszowe a nie jestem
    > melomanem gardzącym mp3 :-)

    Rozumiem, że to o mnie. Gdzie wyczytałeś pogardę dla mp3?
    Meloman to nie audiofil, pomyliły Ci się pojęcia.

  • 245. Data: 2015-11-22 19:55:08
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 22.11.2015 o 15:57, trolling tone pisze:

> [...]
    > pozostaje nic innego jak sprowadzenie płyty. Poza tym, jak już
    > wspomniałem, w podróżach różnie bywa z netem, a w roamingu za

    Ale w czym problem. Masz w fonie slot na kartę pamięci to dokupujesz
    drugą kartę pamięci. Nie masz slotu to dokupujesz drugi iPhone ;-) I
    możesz pieścić ucho ulubioną muzyką :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 246. Data: 2015-11-22 20:10:22
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 22.11.2015 o 19:55, ALEX Alpha MR pisze:
    > Ale w czym problem. Masz w fonie slot na kartę pamięci to dokupujesz
    > drugą kartę pamięci. Nie masz slotu to dokupujesz drugi iPhone ;-) I
    > możesz pieścić ucho ulubioną muzyką :-)

    No właśnie mam slot i go sobie chwalę. A i dual sim też mam.
    Z czystego wstydu nie napiszę, ile mnie to kosztowało.

  • 247. Data: 2015-11-22 20:40:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-22 20:10, trolling tone wrote:

    > No właśnie mam slot i go sobie chwalę. A i dual sim też mam.
    > Z czystego wstydu nie napiszę, ile mnie to kosztowało.

    I tak to wlasnie wyglada ta wypieszczona nowoczesna rzeczywistosc ze
    slicznym hipsterskim przedzialkiem i wypielegnowana bródką:
    "Calculating to 13GB shows that a 16GB iPhone would deliver
    approximately 34 minutes and 40 seconds worth of 4K video."
    http://bgr.com/2015/09/10/iphone-6s-4k-video-16-gb/
    Nieco ponad pol godziny na video 4K zakladajac, ze w storage nie bedzie
    nic poza filmikiem!!!
    Bo przeciez taki slot, ktory mialaby za zadanie trzymac jedynie media
    jak to zrobil wczesniej Samsung to byloby zlo wcielone, psuloby
    aerodynamike urzadzenia i stanowczo nie byloby trendy wsrod szafiarek.
    A chmura? Zartem jest dla mnie i kulawą alternatywa uzalezniona od
    zewnetrzej infrastuktury i niemalych pieniedzy bedac za granica bez
    dostepu do SZYBKIEGO lokalnego wifi. Poza tym ja na przyklad tak
    zupelnie po prostu nie chce wrzucac do chmury, ot taki kaprys.
    A przy okazji...czy taka chmura Apple'a 1TB jest darmowa? Oj nie, nie
    jest. A to szkoda, czyli tak: brak slotu na karty wymusza zakup
    urzadzenia z wieksza iloscia pamieci, mozna tez wziac pod uwage chmure
    np Apple'a. Tak czy siak firma strzyże az wióry lecą, przepraszam -
    kłaki. A Applefani z piesnia na ustach zachwalaja to rozwiazanie.
    Oczywiscie gdyby dostali slot i do tego pakiet pozlacanych kart
    podobnych do SD ale nie takich samych, zeby czasem nie byly
    kompatybilne!!! swiat uleglby drastycznej zmianie, bylby wlasciwie nie
    do poznania: te mozliwosci...zupelnie jak wiekszy ekran czy multitasking.
    Niestety Apple wyznacza wiele trendow i czesc firm poszla ich sladem.

  • 248. Data: 2015-11-22 20:51:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 22.11.2015 o 20:10, trolling tone pisze:

    > No właśnie mam slot i go sobie chwalę.

    Ja też mam i też uważam że to dobry pomysł. Ale pomyśl: miałbyś
    zapasowego iPhone i nosiłbyś go w etui w kieszonce ;-)

    > A i dual sim też mam.
    > Z czystego wstydu nie napiszę, ile mnie to kosztowało.

    Ale co masz na myśli?

  • 249. Data: 2015-11-22 21:00:39
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 22.11.2015 o 20:51, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ja też mam i też uważam że to dobry pomysł. Ale pomyśl: miałbyś
    > zapasowego iPhone i nosiłbyś go w etui w kieszonce ;-)

    > Ale co masz na myśli?

    Że tak mało.

  • 250. Data: 2015-11-22 21:03:01
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 22.11.2015 o 20:40, atm pisze:
    > Niestety Apple wyznacza wiele trendow i czesc firm poszla ich sladem.

    Nie jest tak źle, wciąż produkuje się sporo modeli ze slotem SD.