  • 251. Data: 2015-11-22 21:18:36
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 19:43, trolling tone pisze:
    > Rozumiem, że to o mnie. Gdzie wyczytałeś pogardę dla mp3?
    > Meloman to nie audiofil, pomyliły Ci się pojęcia.

    Wybacz ale nie śledzę aż tak bardzo tego co tu piszą.
    Mam ważniejsze zajęcia. Miałem na myśli kogoś bardziej mi bliskiego.
    Sorry że uraziłem Twoją dumę. :-)

  • 252. Data: 2015-11-23 11:07:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 22 Nov 2015 08:34:18 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > takich jak Pandora, Beats czy Apple Music.
    > http://www.digitalmusicnews.com/2015/10/25/pandora-h
    as-lost-1-3-million-listeners-since-apple-musics-lau
    nch/

    A co z tymi co nie słuchają.muzyki?

    --
    Marek

  • 253. Data: 2015-11-23 11:30:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Nov 2015 00:13:39 -0600, w <n2rm9v$7tq$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    [...]

    Pszemol, gdyby to jedna osoba mówiła ci, że jesteś głupi, to można by to olać.

    Ale skoro są ich dziesiątki, to może pora przebadać się? :)

  • 254. Data: 2015-11-23 13:21:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    as-lost-1-3-million-listeners-since-apple-musics-lau
    nch/

    > A co z tymi co nie słuchają.muzyki?

    Ci pewnie jej również nie gromadzą :-P

  • 255. Data: 2015-11-23 13:46:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości
    W dniu 22.11.2015 o 20:40, atm pisze:
    >Nie jest tak źle, wciąż produkuje się sporo modeli ze slotem SD.

    Nowe Androidy utrudniaja obsluge karty, wiec traci na znaczeniu ...

    J.

  • 256. Data: 2015-11-23 13:57:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-23 13:46, J.F. wrote:

    > Nowe Androidy utrudniaja obsluge karty, wiec traci na znaczeniu ...
    >
    > J.

    Zgadza sie, dlatego jak dla mnie nie ma problemu aby mogly tam byc
    skladowane jedynie media.

  • 257. Data: 2015-11-23 16:04:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Nov 2015 06:21:43 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ci pewnie jej również nie gromadzą :-P

    Ja się pytam gdzie są serwisy streamujące kontentem niemuzyczny np.
    przemówienia, wykłady, książki, teatr.

    --
    Marek

  • 258. Data: 2015-11-23 16:08:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Ja się pytam gdzie są serwisy streamujące kontentem niemuzyczny np.
    > przemówienia, wykłady, książki, teatr.

    skoro Apple ich nie ma to znaczy, ze nie są potrzebne :)
    to oczywista oczywistość

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 259. Data: 2015-11-23 16:38:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 23 Nov 2015 06:21:43 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    >Ja się pytam gdzie są serwisy streamujące kontentem niemuzyczny np.
    >przemówienia, wykłady, książki, teatr.

    Youtube i np Audioteka ...

    J.

  • 260. Data: 2015-11-23 17:30:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-23 11:30, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > Pszemol, gdyby to jedna osoba mówiła ci, że jesteś głupi, to można by to olać.
    >
    > Ale skoro są ich dziesiątki, to może pora przebadać się? :)

    Spojrz na to inaczej: jesli Pszemol chcial robic flejma udalo mu sie to
    idealnie. Co jakis czas podlewa tylko podpalki do grilla ;]