-
1. Data: 2015-11-13 18:19:27
Temat: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
Od: k...@g...com
Witam. Nie wiem czy to dobra grupa, ale napiszę. 29 lipca nabyłem za namową
telefoniczną internet 30GB LTE z Plusa za cenę po wszystkich rabatach 35zł, na 24
miesiące jako DRUGĄ usługę w Smartdom - pierwsza to telewizja za 49,90, którą mam od
ponad 2 lat, w momencie podpisania umowy na net była na czas nieokreślony. 1 września
dokupiłem jako TRZECIĄ maksymalnie usługę, abonament z telefonem - po rabatach
39,99zł, na 2 lata. Wszystko pięknie było, internet działa zadowalająco, rozmawiać
też się dobrze rozmawia, ale... Jak się okazało, faktura za internet po 3 miesięcznym
gratisowym okresie przyszła na 79,99zł. Okazało się po rozmowie z konsultantem, że
Internet mam teraz jako PIERWSZĄ usługę w smartdom, czyli płacę standardowo, telefon
jako DRUGĄ - faktura taka, jak na umowie. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
Poszła reklamacja via e-mail z punktu Plusa. Wygląda mi to na zmianę warunków umowy
bez mojej wiedzy. Ciekawe, czy jest to podstawa do rozwiązania umowy na internet -
miła pani w punkcie plusa powiedziała, że wątpi, żeby mi to odkręcili. Pytam się -
jakim cudem internet mam jako PIERWSZY produkt, skoro pod koniec lipca był jako
DRUGI, a we wrześniu abo na telefon jako TRZECIA usługa? Na 100% była to już TRZECIA
usługa, bo chciałem wziąć dla mamy abo na takich samych warunkach - nie dało się, bo
wykorzystałem wszystko, a -10zł na abonamencie mnie nie interesowało. Odpowiedziała,
że niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...
-
2. Data: 2015-11-13 23:33:56
Temat: Re: SrakaDom, czyli zrobili mnie w konia.
Od: Cipi Karwan <c...@s...com>
W dniu 2015-11-13 o 18:38, upfixumlaxumpixumvoxumdrexummorexum pisze:
>
> i co?! wszyscy maja gruche trzepac?!
>
>
Wykurwiaj pedale (:
-
3. Data: 2015-11-14 01:17:59
Temat: Re: SrakaDom, czyli zrobili mnie w konia.
Od: k...@g...com
W dniu piątek, 13 listopada 2015 23:33:53 UTC+1 użytkownik Cipi Karwan napisał:
> W dniu 2015-11-13 o 18:38, upfixumlaxumpixumvoxumdrexummorexum pisze:
> >
> > i co?! wszyscy maja gruche trzepac?!
> >
> >
>
> Wykurwiaj pedale (:
Bardzo Cię boli Twoje "ała" i mogę to pewnie zrozumieć ;)
-
4. Data: 2015-11-14 13:33:47
Temat: Re: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
Od: z <...@...pl>
W dniu 2015-11-13 o 18:19, k...@g...com pisze:
> Witam. Nie wiem czy to dobra grupa, ale napiszę. 29 lipca nabyłem za namową
telefoniczną internet 30GB LTE z Plusa za cenę po wszystkich rabatach 35zł, na 24
miesiące jako DRUGĄ usługę w Smartdom - pierwsza to telewizja za 49,90, którą mam od
ponad 2 lat, w momencie podpisania umowy na net była na czas nieokreślony. 1 września
dokupiłem jako TRZECIĄ maksymalnie usługę, abonament z telefonem - po rabatach
39,99zł, na 2 lata. Wszystko pięknie było, internet działa zadowalająco, rozmawiać
też się dobrze rozmawia, ale... Jak się okazało, faktura za internet po 3 miesięcznym
gratisowym okresie przyszła na 79,99zł. Okazało się po rozmowie z konsultantem, że
Internet mam teraz jako PIERWSZĄ usługę w smartdom, czyli płacę standardowo, telefon
jako DRUGĄ - faktura taka, jak na umowie. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
Poszła reklamacja via e-mail z punktu Plusa. Wygląda mi to na zmianę warunków umowy
bez mojej wiedzy. Ciekawe, czy jest to podstawa do rozwiązania umowy na internet -
mił
a pani w punkcie plusa powiedziała, że wątpi, żeby mi to odkręcili. Pytam się - jakim
cudem internet mam jako PIERWSZY produkt, skoro pod koniec lipca był jako DRUGI, a we
wrześniu abo na telefon jako TRZECIA usługa? Na 100% była to już TRZECIA usługa, bo
chciałem wziąć dla mamy abo na takich samych warunkach - nie dało się, bo
wykorzystałem wszystko, a -10zł na abonamencie mnie nie interesowało. Odpowiedziała,
że niestety nie wie. Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...
>
Na pocieszenie napiszę że u innych operatorów takie grupowe,
skomplikowane umowy też prowadzą do płacenia więcej niż się wydawało.
System zawsze coś spie... zgodnie z zamierzeniem programisty na
niekorzyść klienta. Reklamować, skarżyć, nękać...
Operatorzy chcą żeby ich traktować jak potencjalnych złodziei i
oszustów. Drobne druczki, wprowadzanie w błąd, skomplikowane umowy.
Za takie praktyki przywaliłbym im też podatkiem jak bankom.
Że zapłacą za to klienci? Sądzę że wątpię.
Może nowa pani minister od cyfryzacji weźmie za mordę tę bandę oszustów.
z
-
5. Data: 2015-11-14 14:06:53
Temat: Re: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
Od: "Ghost" <g...@e...com>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:34561224-ed8d-4b50-a6de-0fed28408378@go
oglegroups.com...
>Teraz sobie poczekam na odpowiedź, ciekawe ile czasu...
A jesteś pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z
chronologii, a nie np. jest uporządkowaniem wg ceny? Sprawdź w warunkach
umowy.
-
6. Data: 2015-11-14 16:03:42
Temat: Re: Smartdom, czyli zrobili mnie w konia.
Od: k...@g...com
> A jesteś pewien, ze nazewnictwo pierwsza, druga, trzecia wynika z
> chronologii, a nie np. jest uporządkowaniem wg ceny? Sprawdź w warunkach
> umowy.
W przypadku podpisywania umów na wszystkie produkty w tym samym czasie, najdroższa
usługa jest jako pierwsza. W przypadku rozciągnięcia w czasie tak, jak u mnie, jest
chronologicznie. Dzwoniłem niedawno i pytałem o to. Trzeba czekać na rozpatrzenie
reklamacji...30 dni :)