  • 231. Data: 2015-11-21 23:26:59
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie zamierzam odrabiać za Ciebie zadania domowego.
    > To Ty chcesz się dowiedzieć - dostałeś wędkę, ryby nie dostaniesz.

    grupa to nie przedszkole ale jak widać dlaej z niego nie wyrosłeś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 232. Data: 2015-11-21 23:27:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 233. Data: 2015-11-22 07:13:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:n2qr3j$tpj$1@dont-email.me...

    > grupa to nie przedszkole ale jak widać dlaej z niego nie wyrosłeś

    Nie zachowuj się jak przedszkolak i użyj googla, Luke!

  • 234. Data: 2015-11-22 09:32:32
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 21.11.2015 o 22:44, Pszemol pisze:

    > Bezsens dla Ciebie, dodajmy. I masz prawo tak uważać.
    > Ale nie jest to uniwersalny bezsens i nawet mając gniazdo
    > na kartę też masz jakieś "ograniczanie" pamięci...

    Niby jakie? Ja np. nie kręcę filmów, za to jestem melomanem.
    Na oddzielnej karcie (noszonej w kieszonce etui) trzymam całą
    kolekcję klasyki. Kolekcja cały czas rośnie, a mnie to wcale
    nie martwi. Audio może być w 'wav', koncerty i opery z obrazem
    itd. W razie czego tanio zmienię kartę na większą lub kupię
    jeszcze jedną.

  • 235. Data: 2015-11-22 10:49:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 o 07:13, Pszemol pisze:

    > Nie zachowuj się jak przedszkolak i użyj googla, Luke!

    Już się nie brandzlujcie, przecież wyraźnie widać, że Pszemol nie wie o
    czym pisze (czyli Pszemoluje).

    --
    Liwiusz

  • 236. Data: 2015-11-22 12:17:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-22 09:32, trolling tone wrote:

> [...]
    > nie martwi. Audio może być w 'wav', koncerty i opery z obrazem
    > itd. W razie czego tanio zmienię kartę na większą lub kupię

    http://allegro.pl/sandisk-128gb-micro-sdxc-class-10-
    ultra-80mbs-sd-i5806349778.html

    http://www.ceneo.pl/37920585#mh=W0Q1YMq173007sandisk
    xXpV4gc4iFDMbPfa-mf69iEkyhOQpTqy05qj5USRSu86Ui9QFH_7
    8UgMso5FRixZ2iMwr6mgMUKluKcWaIvtr2FPx2vQ41UHtBXA65pP
    Rqt1v1LkAu-PCNdYGbIhEMt6zPeq7Htm82kuyIRKuMojNUkce6jo
    cWIHSFVkIrA7CCwuefh29Se18Umerhs9_Ggs0

    Niestey coraz czesciej takie dobrodziejstwo bedzie mozna sobie
    wetknac....wedle uznania jednak nie do telefonu.

  • 237. Data: 2015-11-22 14:04:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Już się nie brandzlujcie, przecież wyraźnie widać, że Pszemol nie wie o
    > czym pisze (czyli Pszemoluje).

    ale lubię patrzeć jak się wije :)

  • 238. Data: 2015-11-22 14:58:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message
> [...]
    > nie martwi. Audio może być w 'wav', koncerty i opery z obrazem
    > itd. W razie czego tanio zmienię kartę na większą lub kupię

    Jakie duże (w GB) jest to Twoje archiwum klasyki?

  • 239. Data: 2015-11-22 15:18:02
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 22.11.2015 o 14:58, Pszemol pisze:
    > "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message
    >
    > Jakie duże (w GB) jest to Twoje archiwum klasyki?

    Na razie skromnie, dobija do 50 GB. Ale rośnie, jak już pisałem.

  • 240. Data: 2015-11-22 15:34:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na razie skromnie, dobija do 50 GB. Ale rośnie, jak już pisałem.

    W jakim tępie rośnie?

    A orientujesz się że dziś trenduje inny sposób używania
    music players? Mało kto dziś gromadzi swoje własne
    utwory na nośniku. Przeważa live streaming z serwisów
    takich jak Pandora, Beats czy Apple Music.
    http://www.digitalmusicnews.com/2015/10/25/pandora-h
    as-lost-1-3-million-listeners-since-apple-musics-lau
    nch/
    Ze swoją 50-gigową kolekcją należysz więc do grupy
    ginących na rynku dinozaurów :-)