  • Data: 2015-11-17 15:57:40
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:564affb1$0$702$65785112@news.neostrada.pl...

    > I Apple nic z tym nie robi?

    Apple prawdopodobnie zaciera ręce jak widzi niepowodzenia
    Facebooka - przecież obie firmy konkurują o dusze...

    > Promowany przez Ciebie system mial byc tym, ktory zwolni uzytkownika ze
    > zmudnych "zabaw"
    > z systemem jak to musza codziennie po przebudzeniu
    > robic wlasciciele telefonow ze skrzypiacym i zamulajacym Androidem....

    No i zwalnia.

    > Wnikajac w szczegoly coraz bardziej wychodzi na to, ze nie ma sensu
    > przeplacac, bo od strony oferowanych rozwiazan technicznych nie bedzie
    > wiecej/lepiej a czesto mniej/gorzej a kwestia wykonczenia obudowy? No coz
    > kazdemu wedle potrzeb.

    Porównując dwie podobne aplikacje pod iOS: Google+ i Facebook
    dochodzę do wniosku, że Facebooka piszą jakieś nierozgarnięte
    małpy, podczas gdy z Google+ nie mam nigdy żadnego problemu.
    Ani na starym iOS6 ani po przesiadce na iOS7.
    Google+ zawsze startuje szybko, zawsze w tym samym miejscu
    pokazuje potok nowinek po przełączeniu sie na Google+ z innej
    aplikacji (Facebook w czasie czytania potafi Ci wywinąć fikołka
    i przewinąć potok nowinek o 30 składników w górę/dół!)
    i jeszcze nigdy mi się nie wykrzaczył. Niestety mało moich
    znajomych jest na Google+, większość jest na Facebook.
    Strony które mają obecność i na fb i g+ już poprzenosiłem
    sobie do swojego klienta g+ ale z ludźmi jest większy kłopot :-)

    > To jest przyklad aplikacji gdzie niezalezny developer moze zamulic i w
    > zasadzie unieruchmic system wg tego co wczesniej napisales. Wg mnie takie
    > zachowanie w systemie stworzonym dla "zwyklego Smitha"
    > powinno byc niedopuszczalne. I dlatego tez bylbym ostrozny
    > z podskakiwaniem z radosci jaki to iPhone jest szybki trzymajac
    > w pamieci co popadnie.

    A według mnie, firma nie powinna zabraniać Smithowi używania
    kulawych aplikacji, jeśli takie aplikacje mają dla Smitha jakieś
    zalety to niech sobie używa i cierpi. Ja coraz rzadziej używam FB
    na korzyść coraz to częściej używanego G+. Klient FB potrafi
    mi ostatnio wypieprzyć nawet Internet Explorera na desktopie.
    A mam 8 giga ramu i procka Intela i5 i Windows 8.1 Pro 64-bit.
    Nie wiem co sie dzieje w stajni Facebooka ale co miesiac jest gorzej.