  • Data: 2015-11-17 16:29:00
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n2f9qf$142$...@d...me...

    >Na Apple ludzie panują nad telefonem lepiej - nie muszą
    >się po sznurku cofać skąd przyszli, zagubieni... jak Jaś
    >i Małgosia w lesie z domkiem z piernika :-)
    >Zamknięcie w Apple uzyskujesz po dwukrontym kliknięciu
    >w Home button i wymiecienie okienka appki do góry palcem.

    Strasznie wygodne, to ja juz chyba wole Androida ... z wyjatkiem
    przegladarki :-)

    Nawiasem mowiac to w Androidzie jakos podobnie - przytrzymuje home,
    otwiera sie lista ostatnio uruchomionych, przesuwam palcem ... i znika
    z listy. Zeby ktos nie wiedzial jakiego pornosa ogladalem ?

    Na yanosiku skutek jest ciekawy - minimalizuje - a program wyswietla
    taki okragly przycisk i pokazuje ze chodzi.
    Przytrzymuje home, wymiatam ... przycisk nadal jest.
    klikam ikonke yanosika ... przycisk znika, a na uruchomienie czekam
    wyjatkowo dlugo.

    J.