  • Data: 2015-11-17 16:36:34
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A według mnie, firma nie powinna zabraniać Smithowi używania
    > kulawych aplikacji, jeśli takie aplikacje mają dla Smitha jakieś
    > zalety to niech sobie używa i cierpi. Ja coraz rzadziej używam FB
    > na korzyść coraz to częściej używanego G+. Klient FB potrafi
    > mi ostatnio wypieprzyć nawet Internet Explorera na desktopie.
    > A mam 8 giga ramu i procka Intela i5 i Windows 8.1 Pro 64-bit.
    > Nie wiem co sie dzieje w stajni Facebooka ale co miesiac jest gorzej.

    No i to wlasnie masz w ekosystemie Androida: od telefonow za "10$" do
    niemal cenowych odpowiednikow sprzetu Apple'a. "Niemal" bo tutaj ludzie
    zastanowia sie dlaczego maja placic za cos co gdzie indziej jest taniej
    a czesto przewyzsza jakoscia. Aplikacje podobnie: w sklepie Googla masz
    ich znacznie wiecej, od bardzo slabych do bardzo dobrych. Do Ciebie
    nalezy wybor, firmy , modelu czy aplikacji.

    Z tego o czym ostatnio piszemy wynika dla mnie, ze sa to dwa ekosystemy
    z zaletami oraz wadami, "przewaga" Apple'a polega jedynie na sporym
    gronie wyznawcow, gotowych oddac nerke lub zamarznac w worku foliowym
    czekajac w kolejce po swoj wymarzony produkt Apple a dodatkowo dolplacic
    sporo za lans.