eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW pełni elektryczny samochód od NissanaRe: W pełni elektryczny samochód od Nissana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 10 May 2010 23:24:20 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    References: <h...@p...onet.pl> <hs6kg2$kuk$1@inews.gazeta.pl>
    <hs6u0j$2531$1@opal.icpnet.pl> <x...@n...onet.pl>
    <hs6von$26a7$1@opal.icpnet.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <1ifdryeaaz4ld$.7laiocr9kxnz$.dlg@40tude.net>
    <s...@d...wkurw.org> <h...@p...onet.pl>
    <4be7bd3d$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3L972c$IXs@mike.oldfield.org.pl>
    In-Reply-To: <c1.01.3L972c$IXs@mike.oldfield.org.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4be87982$0$2587$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.121.58
    X-Trace: 1273526658 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2587 83.11.121.58:28809
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278884
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Dnia Mon, 10 May 2010 10:01:03 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> Problemem jest właśnie to skąd ten prąd wziąć, bo samochód to nie
    >> żarówka 100W, tylko urządzenie które zakupione przez rodzinę zwiększy
    >> jej zużycie prądu kilkukrotnie.
    >> A przepustowości i możliwości produkcyjnych w elektrowniach brakuje już
    >> dziś.
    >
    > Z drugiej strony - problemem współczesnych elektrowni są dobowe zmiany
    > zapotrebowania na energię.
    > Zakąłdając, że większosc aut jeździ w dzień, a ładuje się w nocy, to
    > nierównomierności poboru mocy zostałyby dość mocno zniwelowane.

    Ale z kolei sieć przesyłowa musi być przystosowana do szczytowego zużycia.

    A tu nietrudno sobie wyobrazić co się będzie działo w jakieś długie
    weekendy i tym podobne okazje wyjazdowe, jak rano naród ruszy w trasę, a
    po kilku godzinach zatrzyma się na przerwę i zacznie ładować akumulatory.

    Tak samo na szczyt porannego zużycia prądu nałożą się ludzie którzy
    dojadą autem do pracy i tam będą chcieli się podładować żeby potem
    wrócić do domu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: