  • Data: 2010-08-25 22:18:56
    Temat: Re: W niedzielę zlot BMW na Śląsku (Rydułtowy)
    Od: Technolog <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:40:02 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Bez powodu nikt by sie nie nabijał, innymi słowy, ktoś sobie na taką
    > opinię zapracował :D

    Jak oglądałem sobie ten filmik, do którego link sam podałem powyżej, to
    wygląda to tak, jakby rzeczywiście chodziło jedynie o palenie gumy. Agresja
    kierowców BMW na drogach i lubujące się w tej marce dresy zrobiły swoje.

    Ale to wierzchołek góry lodowej - najbardziej rzucający się w oczy. Pod nim
    jest cała większość mniej lub bardziej zwykłych ludzi, którzy, każdy na
    swój sposó, darzą tę markę sympatią - i tak wygląda taki zlot. Są tam
    najczęściej ludzie już aktywni zawodowo (niewielu studentów stać),
    przedsiębiorcy, mechanicy, handlowcy, wielu z nich posiada rodziny, dzieci.
    Zwyczajni ludzie, których łączy pasja, o której sobie dyskutują. Jedni
    chwalą się rekordami prędkości, inni wymieniają doścwiadczenia o fotelikach
    dla dzieci.

    Nie zmienia to mojego wrażenia, że kierowcy BMW (nie zaliczam się do nich)
    są jednymi z najbardziej wku#$%&!*ących na drogach. Ale nie sądźcie
    wszystkich po tych najgorszych.

    Wasze zdrowie!
    Technolog